خانهوبلاگپایدار کدهآموزش آپلود ویدئو در سایت
آموزش آپلود ویدئو در سایت

آموزش آپلود ویدئو در سایت

در این بخش از آموزش کنترل پنل سایت های طراحی شده توسط پایدار سامانه می خواهیم آپلود کردن ویدئو و انتشار آن در سایت را ارائه دهیم.

در این بخش از آموزش کنترل پنل سایت های طراحی شده توسط پایدار سامانه می خواهیم آپلود کردن ویدئو و انتشار آن در سایت را ارائه دهیم.

برای انتشار ویدئو در سایت خود می توانید به 2 روش زیر عمل کنید:

  1. آپلود ویدئو در هاست اختصاصی شما
  2. آپلود ویدئو در وب سایت آپارات و انتشار از سایت شما

هر کدام از روشهای بالا مزایا و معایبی دارد، برای مثال اگر ویدئو و فیلمی را در هاست مخصوص خودتان آپلود کنید قطعا می بایست حجم هاست خریداری شده را افزایش دهید چرا که به طور مستقیم ویدئو و کلیپ شما، حجم هاست را اشغال خواهد نمود ولی از لحاظ سئوی سایت، این روش اولویت دارد. در مورد روش دوم نیز میتوانیم از مزایای آن، به حجم رایگان و نامحدودی که سایت آپارات در اختیار شما گذاشته اشاره کنیم. همچنین وقتی ویدئو کلیپ شما در آپارات یا یوتیوب منتشر می شود این فرصت را داشته که در معرض دید میلیونها کاربر قرار میگیرد در نتیجه شانس دیده شدن بیشتری خواهد داشت.

به طور کلی پیشنهاد می شود ویدئو را در آپارات آپلود کنید و سپس آنرا در وب سایت خود منتشر نمایید. البته لازم بذکر است که در این روش، ویدئوی شما در سایت خودتان به نمایش در می آید و ارتباطی به صفحات سایت آپارات نخواهد داشت و از ابتدا تا انتهای ویدئو، کاربر در وب سایت شما خواهد بود.


هاست خوب و حرفه ای چه تاثیری بر سئو سایت شما دارد


در ویدئوی زیر صفر تا صد نحوه آپلود ویدئو در وب سایت آپارات را به شما آموزش می دهیم و سپس روش منتشر کردن ویدئو و فیلم آپلود شده در آپارات را نیز به سادگی نمایش می دهیم. لازم بذکر است که کل زمانی که باید برای این کار صرف کنید حداکثر 3 دقیقه خواهد بود و هیچ پیچیدگی نخواهد داشت پس با ما همراه باشید و ویدئی آموزش بارگذاری ویدئو کلیپ در وب سایت را مشاهده نمایید.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
پایدار سامانه

شرکت پایدار سامانه، نشان‌دهنده رویایی جذاب و پر احساس در دنیای فناوری و خدمات دیجیتال است. ما با آتشی برافروخته از انگیزه و تعهد، تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا برای مشتریان عزیزمان، تجربه‌ای بی‌نظیر از خدمات بی‌مانند را فراهم آوریم. تیم متخصص و پرانرژی ما، همیشه در حال جلب رضایت شما و بهبود پیوسته خدماتمان است. ما اعتقاد داریم که موفقیت ما به واسطه موفقیت شماست و همچنین با تکیه بر مفهوم برد-برد، مسیر مشترکی را با شما طی می‌کنیم. اینجاست که ما نه تنها شرکتی هستیم، بلکه یک خانواده‌ی پایدار و احساسی که در کنار شماست. ما برای پیوستن به مسیر موفقیت شما و ایجاد تفاوت واقعی در دنیای دیجیتال همراه شما هستیم.

دیدگاه شما

ثبت