خانهوبلاگشروع کسب و کارپردرآمدترین فریم ورک های طراحی سایت در 2021
پردرآمدترین فریم ورک های طراحی سایت در 2021

پردرآمدترین فریم ورک های طراحی سایت در 2021

پر درآمد ترین فریم ورک های وب سایت به نظر شما کدامند؟ وب فریم ورک های زیادی وجود دارند که برنامه نویسان با تعصب زیادی از آنها دفاع میکنند و هرکدام فریم ورکی را به عنوان بهترین و کامل ترین می دانند.

پر درآمد ترین فریم ورک های وب سایت به نظر شما کدامند؟ وب فریم ورک های زیادی وجود دارند که برنامه نویسان با تعصب زیادی از آنها دفاع میکنند و هرکدام فریم ورکی را به عنوان بهترین و کامل ترین می دانند. در نظر داریم تا پردرآمد ترین فریم ورک ها را از لیست نظرسنجی بزرگترین جامعه برنامه نویسی یعنی Stack Overflow به شما معرفی کنیم.

وب سایت stack overflow سالانه نظر سنجی هایی را در میان افراد فعال حوزه توسعه دهندگان برگزار میکند که یکی از این نظرسنجی های جذاب و معتبر highest-paid web frameworks نام دارد که مبنای نظرسنجی پردرآمدترین فریم ورک های وب می باشد.

پرسشنامه های نظرسنجی پردرآمدترین فریم ورک های وب تا چندی پیش باز بود و برای عموم قابل استفاده بود که نتیجه آن هم اکنون در‌این وب سایت منتشر شده است که بصورت مختصر به برترین فریم ورک های این لیست اشاره میکنیم.

پردرآمدترین فریم ورک ها

مبالغ لیست پردرآمد ترین فریم ورک ها به دلار محاسبه شده و مبنای آن درآمد سالیانه است، یعنی یک برنامه نویس در یک سال کامل چند دلار دریافتی داشته است

  • فریم ورک Ruby on Rails با درآمد 77.556$
  • فریم ورک Svelte با درآمد 62.520$
  • فریم ورک ASP.NET Core با درآمد 60.744$
  • فریم ورک Gatsby با درآمد 60.129$
  • فریم ورک React.js با درآمد 58.128$

مقالات دیگر اختصاصی در ومرد ASP.NET Core و React.js را حتما مطالعه بفرمایید.

محبوب ترین وب فریم ورک ها

این لیست نتیجه نظرسنجی سایت معتبر Stack Overflow می باشد که در این نظرسنجی توسعه دهندگان وب فریم ورک محبوب خود را انتخاب کردند و درصد بین پیوستن و یا کنار گذاشتن بخ جمع توسعه دهندگان آن وب فریم ورک در تصویر زیر قابل مشاهده می باشد، در مورد وب فریم ورک ها می توانید در مقاله ای که قبلا در وبلاگ نوشته شده است اطلاعات بهتری بدست آورید.

محبوب ترین وب فریم ورک ها در سال 2021

محبوب ترین فریم ورک ها و کتابخانه ها بصورت کلی

لیست زیر نیز نتیجه دیگری در همان نظرسنجی ااست، در این نظر سنجی بصورت کلی در میان تمام فریم ورک ها و کتابخانه ها و پلتفرم ها نظرسنجی بین توسعه دهندگان برگذار شده است، در مورد فریم ورک ها می توانید مطلب مرتبطی که آماده شده است و به نسبت تکمیل هم می باشد را مطالعه بفرمایید.

محبوب ترین فریم ورک ها و کتابخانه ها بصورت کلی

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
پایدار سامانه

شرکت پایدار سامانه، نشان‌دهنده رویایی جذاب و پر احساس در دنیای فناوری و خدمات دیجیتال است. ما با آتشی برافروخته از انگیزه و تعهد، تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا برای مشتریان عزیزمان، تجربه‌ای بی‌نظیر از خدمات بی‌مانند را فراهم آوریم. تیم متخصص و پرانرژی ما، همیشه در حال جلب رضایت شما و بهبود پیوسته خدماتمان است. ما اعتقاد داریم که موفقیت ما به واسطه موفقیت شماست و همچنین با تکیه بر مفهوم برد-برد، مسیر مشترکی را با شما طی می‌کنیم. اینجاست که ما نه تنها شرکتی هستیم، بلکه یک خانواده‌ی پایدار و احساسی که در کنار شماست. ما برای پیوستن به مسیر موفقیت شما و ایجاد تفاوت واقعی در دنیای دیجیتال همراه شما هستیم.

دیدگاه شما

ثبت