شرکت طراحی سایتوبلاگراز موفقیتمراحل تبدیل شدن به یک طراح سایت موفق
مراحل تبدیل شدن به یک طراح سایت موفق

مراحل تبدیل شدن به یک طراح سایت موفق

یادگیری طراحی سایت نیازمند صبوری و تعهد زیاد می باشد ولی این موضوع دلیل بر سخت بودن پله های طراح سایت شدن نیست. بر طراح سایت شدن باید زمان بگذارید و علاقه مند و از همه مهم تر پشتکار داشته باشید...

تبدیل شدن به یک طراح سایت موفق

یادگیری طراحی سایت نیازمند صبوری و تعهد زیاد می باشد ولی این موضوع دلیل بر سخت بودن پله های طراح سایت شدن نیست. بر طراح سایت شدن باید زمان بگذارید و علاقه مند و از همه مهم تر پشتکار داشته باشید.

این روزها صدها میلیون وب سایت فعال در گوگل وجود دارد و میلیون ها وب سایت در حال آماده سازی می باشد، این بدین معنا است که میلیون ها طراح وب سایت در دنیای وب درحال فعالیت می باشند. تنها افرادی که علم نگهداری از وب سایت ها را بر عهده دارند طراحان وب می باشند بیل گیتس حدودا 20 سال پیش این موضوع را بیان نموده است که باید کسب و کار های خود را وارد دنیای وب نمایید و تا وقتی که وارد این دنیا نشده اید کسب و کار موفقی نخواهید داشت.

با گذشته دو دهه از آن سال در ایران بیشتر کسب و کارها در حال طراحی و سایت خود و زدن شعبه ی دوم خود در گوگل می باشند به همین جهت دنیای طراحی سایت و کسب و کار طراحان سایت به سرعت در حال پیشرفت است.

برنامه نویسانی که وارد دنیای طراحی سایت شده اند و توانسته اند سالها تجربه کسب کنند و یا طراحان سایتی که توانسته اند با CMS های Open Source مانند WordPress و Joomla ارتباط برقرار کرده اند.

برای طراح وب شده اند نیاز به گذراندن دوره های دانشگاهی نمی باشد هر چند که این امر می تواند موضوع کمکی محسوب شود اما می توان در این امر به صورت تجربی پیش رفت نمود فقط نیاز به پشتکار شما است.

شما باید مفاهیم زیادی بیاموزید، بر جایگاه خود و کد های نوشته شده خود تسلط یابید، یک نمونه کار عالی بسازید و هدف داشته باشید.

طراحی وب سایت خوب

وب‌سایت‌های حرفه ای و قابل فروش از تجربه کاربری و یا UX خوبی برخوردار است،  پس ایده پرداز خوبی باشید.

کاربران در نگاه اول پروتکل‌ها (توافق ها و استاندارد های سایتی) و الگوها پیروی می‌کنند. مانند تمام دکمه های منو که در سمت راست به یک شکل مشخص می باشد. UX اساساً استاندارد های پذیرفته شده جهانی است که کاربران هنگام استفاده از یک وب سایت به دنبال آن هستند، مانند سهولت در ناوبری، رنگ های دلپذیر، فونت های خوانا و سازگاری با موبایل و بسیاری از این قبیل قابلیت ها ...

اساسا می توان اینطور گفت که توجه به UX سایت یک حرکت هوشمندانه می باشد و هیچ چیز به اندازه ی این امر نمی تواند کاربران و مشتریان سایت را به خود جلب کند.

زبان برنامه نویسی را بیاموزید

زبان برنامه نویسی Base و موضوع اصلی در طراحی وب سایت است به جز زبان های تکمیلی مانند html یا CSS و یا java script زبان های برنامه نویسی دیگر را نیز یاد بگیرید این موضوع یک آپشن و مزیت بر علت می باشد با یادگیری زبان های مختلف شما با روند وب سایت ها و چگونگی عملکرد آن ها بهتر آشنا می شوید و مطالب را درک میکنید.

با ابزار های مکمل آشنا شوید

ابزار های کمکی، کمک شایانی به شما برای خلاقیت و پیاده سازی ذهن خودتان در یک سایت می کند برای اینک درک کنید سایتی که می خواهید طراحی کنید به چه شکل است می توانید از ابزاری مانند Adobe XD یا Photoshop استفاده نمایید این قبیل از نرم افزار ها می توانید در طراحی سایت به شما کمک زیادی می کند.

طراحی در سایت را درک کنید

پیاده سازی کد ها در یک سایت بسیار می تواند راحت باشد اما قبل از آن باید به گرافیک سایت خود توجه کنید و به کد هایی که وارد میکنید توجه کنید با درک گرفیک می توانید کد های تمیز تر و زیباتری خلق کنید درست است که پیاده سازی کد در پشت سایت جایگاه دارد اما می توانید تا قسمتی به طراحی سایت مهندسی کمک کند.

نمونه کار خود را خلق کنید

تمام آن چیزی که در ذهن خود دارید را بر روی کد ها پیاده سازی کنید اجازه دهید به نمایش دراید و کاربران آن ها را مشاهده کند CSS اختصاصی خود را خلق کنید کنترل پنل خود و سایت های اختصاصی خود و تمام گزینه های مربوط را به نام خود ثبت کنید از زبان های برنامه نویسی برای خلق یک زبان برنامه نویسی جدید استفاده کنید تمام دانستنی های خود را برای همه و گوگل به نمایش بگذارید.

سئو بیاموزید

برای بازاریابی اینترنتی و دیده شدن در گوگل سئو بیاموزید، سئو باعث می شود بدون هیچ چیزی با کمی رعایت استاندارد ها بتوانید در نتایج برتر گوگل به راحتی دیده شوید. سئو یک امر واجب است چرا که در پیاده سازی کدها نیز نیاز به سئو بیس بودن کد ها وجود دارد.


با سئو بیشتر آشنا شوید. پس مقاله ی سئو چیست را مطالعه فرمایید.


ارتباطات خود را بیشتر کنید

دایره ای از افراد خاص و مشاغل به دور خود جمع کنید برای کسب کار آن ها پیشنهاد داشتن یک سایت را بدهید پلتفرم خود را مطرح کنید و ایده های خود را بیان نمایید با فروش یک وب سایت خوب می توانید مشتریان بعدی خود را جذب کنید.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
عاطفه جهانشاهی

شخصیتی با انگیزه و انعطاف پذیر هستم که به دنبال افزایش دانش و تجربه در حوزه های مختلف می باشم. با بیش از چندین سال فعالیت در صنعت، توانسته ام مهارت های گوناگونی را به دست آورم. در حال حاضر، از تلاش برای پیدا کردن راه های جدید برای بهبود خدمات و محصولات برای مشتریان خود لذت می برم. علاقه مند به یادگیری فناوری های جدید هستم و به دنبال ایجاد راهکارهای نوآورانه و اثربخش برای رفع مشکلات هستم.

نظرات کاربران

لوازم جانبی نوکیا

ممنونم از بابت مطالب خوب و مفیدتون

۱۴۰۲/۵/۳

فرانت کار

خیلی عالی بود ممنون از شما

۱۴۰۱/۱۰/۲۶

رستمی

مبحث جالب و مفیدی بود، خودآموزی

۱۴۰۱/۱۰/۲۶

دیدگاه شما

ثبت