خانهوبلاگشروع کسب و کاربرون سپاری یا Outsourcing چیست؟
برون سپاری یا Outsourcing چیست؟

برون سپاری یا Outsourcing چیست؟

برون سپاری یا اوت سورسینگ (Outsourcing) یک توافق بین دو طرف است که بر اساس آن طرف دوم هر گونه فعالیت که می تواند تولید محصولات یا ارائه خدمات باشد

برون سپاری یا اوت سورسینگ (Outsourcing) یک توافق بین دو طرف است که بر اساس آن طرف دوم هر گونه فعالیت که می تواند تولید محصولات یا ارائه خدمات باشد، را انجام می دهد که طرف اول خود می تواند به تنهایی انجام دهد اما به اصلاح آن کار را اوت سورس می کند و به تیم دیگری برون سپاری میکند.

اوت سورسینگ چیست؟

برون سپاری از سال 1989 زمانی که انتشارات شروع به خرید خدمات حروفچینی و چاپ از اشخاص ثالث کردند، به یک استراتژی تجاری رسمی تبدیل شد. شرکت ها به دلایل متعددی به برون سپاری روی می آورند که مهمترین آنها عبارتند از: کاهش هزینه ها، زمان و خطرات، بهبود کیفیت با تمرکز بر فعالیت های کلیدی، کسب تخصص و دانش که در بازار محلی موجود نیست و مدیریت منابع برای استفاده بهینه.

معایب برون سپاری یا Outsourcing

از جمله موارد منفی برون سپاری می توان به این مورد اشاره کرد که زمانی برای امضای قراردادها به کار، هزینه ها و رویه های قانونی بیشتری نیاز است و نمی توان کارها و خروجی را با شفافیت مشخص نمود. همچنین با ایجاد فرصت های شغلی در خارج، بیکاری در بازار محلی را تشویق می کند و عملیات در مراحل تولید محصول یا ارائه خدمات را در معرض افشای اسرار تجاری و نشت به دلیل برخورد با اشخاص ثالث قرار می دهد.

outsourcing در توسعه نرم افزار

در صنعت نرم افزار واژه outsourcing بسیار متداول است و از این فرایند بسیار استفاده می شود، شرکت ها یا اشخاص برای پیشبرد اهداف خود به دلیل کمبود منابع اعم از نیروی انسانی و یا هزینه پروژه هایی که در بازه زمانی محدودی دارند و یا مهم تر از آن دانش فنی متمرکز و تجربه کافی در آن جنس از نرم افزار را ندارند بسیار دیده می شود که ترجیح می دهند پروژه های خود رو اوت سورس کنند. پیاده سازی و توسعه پروژه در خارج از مجموعه می تواند هم کیفیت تولید آن نرم افزار را بالا ببرد و همچنین موجب کاهش هزینه ها بطور چشم گیری شود.

برون سپاری پروژه های نرم افزاری و طراحی سایت

برون سپاری پروژه های نرم افزاری و طراحی سایت

برون سپاری در طراحی سایت

با افزایش روز افزون دانش ها و تکنولوژی های جدید که هر روزه به این صنعت وارد می شود، تقاضاهای کارفرمایان در طراحی وب سایت روزانه تغییرات بسیاری می کنند، برخی می خواهند وب سایت خود را با زبان برنامه نویسی خاص و یا تکنولوژی و معماری جدیدی که ترند شده است مانند دات نت کور، ری اکت و غیره، جمع کردن تیم های متعدد که بصورت حرفه ای بر روی این تکنولوژی ها مستر باشند و کار انجام طراحی سایت را بصورت تخصصی پیش ببرند کار دشوار و بعضا نشدنی ای است. معمولا شرکت های طراحی سایت در تهران به دلیل کاهش هزینه های خود برای پیشبرد اهداف خود بر روی یک پشته فناوری که با آن Technology Stack می گویند متمرکز می شود و برنامه نویسان و طراحان مختص آن تک استک را تامین و آموزش می دهد.

به دلایل ذکر شده طراحی وب سایت نیز از این رویکرد جذاب به وفور استفاده می کند و پروژه های طراحی را برون سپاری می کند و وب سایت ها به دست افراد توانمندی که در آن دنیای متفاوت تجربه کافی را داشته باشد می سپارد. Oursourcing در طراحی سایت بسیار اتفاق می افتد و پیمانکاران جهت انجام پروژه ها در حد مطلوب، سعی بر انجام کارها به صورت برون سپاری می کنند.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
پایدار سامانه

شرکت پایدار سامانه، نشان‌دهنده رویایی جذاب و پر احساس در دنیای فناوری و خدمات دیجیتال است. ما با آتشی برافروخته از انگیزه و تعهد، تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا برای مشتریان عزیزمان، تجربه‌ای بی‌نظیر از خدمات بی‌مانند را فراهم آوریم. تیم متخصص و پرانرژی ما، همیشه در حال جلب رضایت شما و بهبود پیوسته خدماتمان است. ما اعتقاد داریم که موفقیت ما به واسطه موفقیت شماست و همچنین با تکیه بر مفهوم برد-برد، مسیر مشترکی را با شما طی می‌کنیم. اینجاست که ما نه تنها شرکتی هستیم، بلکه یک خانواده‌ی پایدار و احساسی که در کنار شماست. ما برای پیوستن به مسیر موفقیت شما و ایجاد تفاوت واقعی در دنیای دیجیتال همراه شما هستیم.

دیدگاه شما

ثبت