خانهوبلاگافزایش فروشمزایای طراحی سایت چیست و چه می تواند باشد؟
مزایای طراحی سایت چیست و چه می تواند باشد؟

مزایای طراحی سایت چیست و چه می تواند باشد؟

به صورت دقیق براتون در مورد مزایا طراحی سایت صحبت کردیم و امیدواریم در این موضوع بتونیم کمک ویژه ای به شما بکنیم تا در انتخاب یک بستر تبلیغات آنلاین گزینه مناسب برای خودتون انتخاب کنید.

تا حالا به داشتن یه وب سایت فک کردی و یا تا حالا یه سایت داشتی؟!

اگر سایت داشتی تا به حال قطعا تا بخشی با موضوع مزایای طراحی سایت آشنایی داری

و اگر سایت نداشتی تا حالا و تصمیم به طراحی وب سایت گرفتی باید با مزایای یک وب سایت خوب به صورت کامل آشنایی پیدا کنی تا بتونی خیلی بهتر در مورد طراحی سایت تصمیم بگیری:

تو این مقاله به تمام مزایای وب سایت به صورت کامل می پردازیم و در کنارش یه سری از معایب طراحی سایت و براتون می گیم که در مقابل مزایای طراحی سایت می شه گفت خیلی هیچ اند، برای اینکه بتونید تو موضوع طراحی وب سایت بهتر تصمیم بگیرید پیشنهاد می کنیم که این مقاله رو تا انتها بخونید:

وب سایت چیست؟

وب سایت یک مکان مجازی در بستر اینترنت است که اطلاعات و محتوا را ارائه می ده به وسیله یک یا چند صفحه وب به هم پیوند شده. وب سایت ها از طریق مرورگرهای وب قابل دسترسی هستند و می توانند شامل متن، تصاویر، ویدئوها، لینک ها، فرم ها و موارد این چنینی باشند.

به زبان ساده می شه گفت که تمام اون چیزهایی که شما تو موتورهای جستجو سرچ می کنید و می بینید یه جورایی وب سایت هست. البته ما به طور کامل در مقاله وب سایت چیست در مورد وب سایت صحبت کردیم برای اینکه به طور دقیق با این مبحث آشنایی پیدا کنید خوندن این مقاله خالی از لطف نیست.

ویژگی های وب سایت چیست؟

هر وب سایت شامل یک آدرس اینترنتی یا URL (Uniform Resource Locator) است که تعیین کننده آدرس مشخص هر سایت هست (مثل آدرس محل زندگی شما) وب سایت ها می توانند به صورت شخصی، تجاری، آموزشی، خبری و یا هر نوع محتوای دیگری باشند یعنی شما در هر کسب و کاری که باشید می تونید یه وب سایت برای خودتون طراحی کنید.

زبان برنامه نویسی در وب سایت ها چیست؟

جا داره که اینجا یه اشاره به زبان های برنامه نویسی نیز بکنیم. هر وب سایت با یک زبان خاصی نوشته میشه مثله زبان فارسی ما که برای خودمن تو ادبیات فارسی نشانه گذار کردیم و همه جا برای نوشتن مشخصات خودمون هم از این زبان استفاده می کنیم.

دنیای وب هم همینطوره یه زبان برنامه نویسی اختصاصی داره که هر کدوم یه زبان مختلف زیر مجموعه خودش داره. زبان برنامه نویسی html پایه ترین زبان برنامه نویسی هست که یه برنامه نویس جونیور نیز اون و به خوبی بلده و در کنار اون می تونه زبان های برنامه نویسی دیگه ای مثل CSS، JavaScript و زبان‌ های برنامه نویسی سمت سرور (مثل PHP، Python، و Ruby) بلد باشه و باهاشون کار کنه.

انواع وب سایت ها

وب سایت ها می تونن به دو روش کلی استاتیک و یا دینامیک باشند، وب سایت های استاتیک تا حدود بسیار زیادی منسوخ شده و بیشتر وب سایت ها الان به صورت دینامیک هستند. ولی یادتون باشه اگر رفتید جایی و خواستن 1 درصد وب سایت استاتیک بهتون بدن همونجا پاشید برید و به جلسه ادامه ندید.

تا اینجا یه کلیاتی در مورد وب سایت بهتون گفتیم تا یه چهارچوب کلی ازش داشته باشید که البته خیلی از شماها خیلی از این مطالب و می دونستید اما باز برای یه سری از افراد بیان این حرف ها ضروریت بود. تو ادامه مسیر بیاین در مورد مزایا طراحی سایت به صورت دقیق بهتون توضیح بدیم:

مزایای طراحی سایت

طراحی یک وب سایت می تونه یک عالمه مزایا داشته باشه که حتی خیلی هاش به ذهن مون نرسه و یا حتی فکرش و نتونیم بکنیم اما تو اینجا به سری از مهم ترین هاش و بهتون می گیم.

دسترسی به مشتریان در حد بین الملل

شما یه نگاه بکن به وب سایت های بزرگی مثل آمازون، همه ی افراد در سطح بین الملل می تونن به این وب سایت دسترسی داشته باشند و خرید کنند. چند نفر تو دنیا وجود دارن که وب سایت آمازون و نشانسن. با طراحی وب سایت بسته به انتخاب خودتون می تونید در سطح بین الملل و یا در حد یه منطقه برای خودتون مشتری داشته باشید.

محدود نبودن به مکان و زمان

اگر شما یه فروشنده باشید و یا یه شرکت باید حتما هر روز برید سرکار و اونجا با مشتری در ارتباط باشید تا بتونید یه چیزی بفروشید و یا خدماتی ارائه بدید، با طراحی سایت اصلا نیازی نیست شما جایی باشید و یا جلسه ای بذارید. مشتری ها راحت تر شما رو پیدا می کنن و می شن مشتری ثابت شما پس می شه گفت طراحی سایت محدود به مکان و زمان خاصی نیست و همیشه در دسترس همه می تونه قرار بگیره.

فراگیر بودن

اینکه چقدر می خواین تو کسب و کارتون پیشرفت کنید بستگی به خودتون داره اما قدم اولش می تونه طراحی سایت باشه و در قدم بعدی سئو سایت شما باشه که شمارو تا حد زیادی با بسیاری از افراد در اقسا نقاط کشور آشنا کنه طراحی سایت و سئو می تونه یه ویروس همه گیر باشه که خیلی از نقاط رو از اسم برند شما پر کنه.

خدمات رسانی شبانه روزی

فرقی نداره ساعت چند باشه حتی اگر نیمه های شب هم باشه وب سایت شما هست و مشتری های شما هستند و می تونن از طریق وب سایت با شما آشنا بشن و خدمات خودتون بهشون ارائه بدید اینم یکی از مزایای بسیار خوبی هست که در طراحی سایت شامل حال شما خواهد شد.

حذف هزینه های اضافی

با طراحی وب سایت و یک استراتژی جدید حداقل ترین هزینه ای که فکر میکنید از شما کاسته میشه و می تونه چند برابرش رو از طریق همون سایت به شما برگردونه یه وب سایت می تونه کار چندتا از کارمنداتون به خوبی انجام بده و روند فروش و سفارش گیری محصول براتون راحت میشه.

کسب اعتبار

به نظر من داشتن یک وب سایت خوب می تونه به شما اعتبار بده مثل داشتن یه سیم کارت 0912 با کد 1، و رند بودن اون میتونه بیشتر هم اعتبار بده، برای همین اگر یه وب سایت داشته باشید در هر صورت اعتبارتون پیش مشتری ها میره بالا اگر یه وب سایت اختصاصی باشه که حکم همون رند بودن و برای شما ایفا می کنه.

افزایش مشتریان

این موضوع طبیعیه چون که تعداد افراد بیشتری تو موتورهای جستجو مثل گوگل شما رو می تونن پیدا خواهند کرد و شما رو به دیگران معرفی می کنند و در نهایت منجر میشه به افزایش مشتری و فروش بیشتر.

تبلیغات آسان

وب سایت خودش یه بستر تبلیغاتی است که از طریق اون میشه تبلیغات بیشتری انجام داد، مثلا بعد از طراحی سایت می تونید سئو سایت خودتون و شروع کنید و این موضوع شما و کسب و کار شما رو خیلی جلوتر از رقبا به مشتری ها نشون بده.

کنترل رفتار مشتری

قطعا برای شمام پیش اومده که مشتری حضوری اومده پیش شما و یه سری کش مکش رخ داده و آخر سرم دعوا شده و مشتری ام عصبانی از پیش شما رفته سر هیچ و پوچ، وب سایت می تونه این تعامل و با مشتری بیشتر کن و چون باهاشون حضوری ارتباط ندارید باعث می شه تا اصطحکاک کمتری براتون رخ بده.

معایب طراحی سایت

یه ریز اشاره ای به معایب طراحی سایت بکنیم که همیشه مشتری هامون بهمون می گن و بازم ما اینارو معایب نمی دونیم.:

  • هزینه های توسعه و نگهداری
  • تعامل با مشکلات فنی
  • پشتیبانی و نگهداری محتوا
  • مسئولیت قانونی

این چندتا گزینه کوچیک و میشه گفت یه جورایی معایب به حساب میان که البته در مقابل تمامی اون مزایا واقعا هیچ هستند.

سخن پایانی

تو اینجا به صورت کلی در مورد مزایای طراحی سایت با شما صحبت کردیم و سعی کردیم تموم دغدغه های مشتری توی جلسات آنلاین و حضوری و برای شما بیان کنیم. اما تمامی این موارد تمامیه مزایای طراحی سایت نیستند و هزاران گزینه دیگه ام شامل حالشون هست و باید برید تو دلش تا متوجه خوبی هاش به صورت دقیق بشید. این و واقعا می گم که برای کسب و کار خودتون ارزش بیشتری قائل باشید و وب سایت طراحی کنید و به تبلیغات آنلاین خودتون سرو سامان بیشتری بدید و متوجه معجزه همه ی اینا در کنار هم خواهید شد.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
عاطفه جهانشاهی

شخصیتی با انگیزه و انعطاف پذیر هستم که به دنبال افزایش دانش و تجربه در حوزه های مختلف می باشم. با بیش از چندین سال فعالیت در صنعت، توانسته ام مهارت های گوناگونی را به دست آورم. در حال حاضر، از تلاش برای پیدا کردن راه های جدید برای بهبود خدمات و محصولات برای مشتریان خود لذت می برم. علاقه مند به یادگیری فناوری های جدید هستم و به دنبال ایجاد راهکارهای نوآورانه و اثربخش برای رفع مشکلات هستم.

دیدگاه شما

ثبت