خانهوبلاگبازاریابی اینترنتی5 سایت برتر برای دانلود آهنگ بدون حق کپی رایت
5 سایت برتر برای دانلود آهنگ بدون حق کپی رایت

5 سایت برتر برای دانلود آهنگ بدون حق کپی رایت

سایت هایی برای بارگیری کلیپ های موسیقی بدون حق چاپ. حق چاپ در YouTube یکی از بالاترین سطوح پیگیری و حفاظت است و نه تنها YouTube بلکه در سایت های دیگر، هر کلیپ موسیقی منتشر شده و دارای حق چاپ است

سایت هایی برای بارگیری کلیپ های موسیقی بدون حق چاپ. حق چاپ در YouTube یکی از بالاترین سطوح پیگیری و حفاظت است و نه تنها YouTube بلکه در سایت های دیگر، هر کلیپ موسیقی منتشر شده و دارای حق چاپ است، این کلیپ به طور کامل از آن بستر ممنوع است. به منظور ایجاد کلیپ های ویدئویی و افزودن کلیپ صوتی به آنها بدون حق چاپ، لازم است از برخی از سایت هایی که چنین سرویسی را ارائه می دهند استفاده کنید، لیستی از سایت های تأیید شده برای این کار وجود دارد و 5 مورد از این منابع را در اختیار شما قرار می دهیم.

آهنگ بدون کپی رایت

همانطور که می دانید هر آهنگی را در هرجا نمی توانید استفاده کنید، آهنگ هایی که نوارنده و سازنده آنها اجازه پخش و نشر آنها را داده باشند به Royalty Free Music معروف هستند. می توانید از آنها در کلیپ های تبلیغاتی و پست های اینستاگرام خود استفاده کنید و جلوه خاصی به ویدیو کلیپ هایتان بدهید. واژه Royalty  به معنی حق امتیاز می باشد و در جهت نداشتن حق امتیاز کپی رایت بر روی آهنگ از لفظ Royalty Free استفاده می شود. Royalty را به فارسی “لویالتی” بخوانیم.

معرفی سایت های دانلود  آهنگ بدون حق کپی رایت

این لیستی از سایتهایی است که برجسته ترین و بهترین منبع در بین سایر سایتها هستند، که در آنها می توانید به هر سایتی از این سایت دسترسی پیدا کرده و آن دسته از موزیک هایی را که دارای حق چاپ نیستند، دریافت کنید، همه کلیپ های موسیقی در این سایتها به صورت رایگان فهرست شده است.

کتابخانه صوتی یوتیوب

آدرس کتابخانه مجاز YouTube کی می توانید از تمامی آهنگ های موجود در آن استفاده کنید، این آهنگ ها بدون حق کپی رایت قابل استفاده می باشند:

https://www.youtube.com/audiolibrary?feature=blog

YouTube Audio library

YouTube Audio library

وب سایت جاش وود وارد

آدرس سایت دانلود موسیقی بدون حق نشر، این وب سایت دقیقا مثل یک پلیر است و می توانید به راحتی آهنگتان را قبل از اینکه دانلود کنید گوش کنید و بعد از اینکه پسندیدید دانلود کنید.

https://www.joshwoodward.com

سایت  free stock music

این سایت دنیایی از آهنگ است که همگی مجاز و قابل دانلود هستند، تمامی آهنگ های مجاز از نظر کپی رایت در این سایت جمع شده اند. پلی لیست داخلی این سایت امکان گوش دادن آهنگ ها را قبل از دانلود به شما می دهد و پس از اینکه آهنگ مورد نظرتان را پیدا کردید، بدون هیچ دردسر و مشکلی می توانید با یک کلیک آهنگ ها را دانلود کنید.

https://www.free-stock-music.com

سایت موزیگ incompetech

بعد از اینکه وارد وب سایت incompetech شدید در منوی اصلی اولین گزینه آن Royalty Free Music به چشم می خورد. از اینجا نیز میتوانید تعدادی آهنگ که مجاز به پخش هستند دانلود کنید.

https://incompetech.com

وب سایت Free sound

سایت صوت مجانی نیز همانطور که از نامش مشخص است همین کار را برای شما می تواند انجام دهد، رایگان میتوانید آهنگ ها و موزیک های بدون حق کپی رایت را از این سایت دریافت نمایید.

https://freesound.org

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
پایدار سامانه

شرکت پایدار سامانه، نشان‌دهنده رویایی جذاب و پر احساس در دنیای فناوری و خدمات دیجیتال است. ما با آتشی برافروخته از انگیزه و تعهد، تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا برای مشتریان عزیزمان، تجربه‌ای بی‌نظیر از خدمات بی‌مانند را فراهم آوریم. تیم متخصص و پرانرژی ما، همیشه در حال جلب رضایت شما و بهبود پیوسته خدماتمان است. ما اعتقاد داریم که موفقیت ما به واسطه موفقیت شماست و همچنین با تکیه بر مفهوم برد-برد، مسیر مشترکی را با شما طی می‌کنیم. اینجاست که ما نه تنها شرکتی هستیم، بلکه یک خانواده‌ی پایدار و احساسی که در کنار شماست. ما برای پیوستن به مسیر موفقیت شما و ایجاد تفاوت واقعی در دنیای دیجیتال همراه شما هستیم.

دیدگاه شما

ثبت