خانهوبلاگراه اندازی سایتارسال مدارک یا تعهدنامه دامنه های ایران به ایرنیک
ارسال مدارک یا تعهدنامه دامنه های ایران به ایرنیک

ارسال مدارک یا تعهدنامه دامنه های ایران به ایرنیک

این تعهد می بایست تنها به نام شخص و شناسه کاربری ایشان باشد.

جهت احراز هویت کاربران و مالکین دامنه ها لازم است تا تعهدنامه ای برای ایرنیک ارسال شود.

این تعهد می بایست تنها به نام شخص و شناسه کاربری ایشان باشد.

تعهد نامه فوق توسط خود مرکز ثبت دامنه های کشوری ایران (ایرنیک) در بخش پیام ها برای شما ارسال شده و لازم نیست تا متنی توسط خود مالکان دامنه تهیه شود.

در تصویر زیر پیام ارسالی را که حاوی فایل تعهدنامه می باشد را همراه با گزینه ای که از آن جا باید مدارک را ارسال کنید برای شما مشخص کرده ایم.

پس از باز کردن پیام دریافتی بر روی آیکن PDF بالای پیام که با کادر قرمز برای شما مشخص کرده ایم، فایل تعهدنامه ای که به نام خودتون ایجاد شده را دانلود کنید.

پس از دانلود، برگه را پرینت گرفته، در محله مشخص شده امضا کنید و تاریخ بزنید؛ سپس کارت ملی خود را بر روی برگه قرار دهید و از آن اسکن یا عکس بگیرید.

فایل نهایی شما باید با پسوند tiff, jpg, png و pdf بوده و حجم آن نیز کمتر از 5MB (5 مگابایت) باشد.

در صورتی که قرار است این تعهدنامه برای دامنه های خاصی ارسال شود، از قسمت مدارک مربوط به امور دامنه جهت ارسال فایل خود اقدام کنید.

در صفحه بعد، در فیلد نام دامنه ها، هر دامنه در یک سطر نوشته شود و یا با “,” از هم جدا شوند.

در فیلد درخواست مرتبط با دامنه، گزینه اول را انتخاب کرده، و پس از آپلود تعهدنامه امضا شده حاوی روی کارت ملی در قسمت فایل مدرک، متن امنیتی کپچا را وارد کرده و ارسال را بزنید.

اگر تعهدنامه شما بصورت کلی بوده و به دامنه خاصی اشاره ندارد، در بخش مدارک مربوط به امور شناسه ها، تکمیل فرم و ارسال مدرک را بزنید.

در صفحه جدید شناسه ایرنیک یا پست الکترونیک صاحب شناسه یا دامنه ها را وارد کنید.

پس از زدن تیک گزینه اول از فیلد درخواست مرتبط با شناسه، فایل مدرک خود را آپلود کرده و پس از تکمیل فیلد کپچا ارسال مدرک را بزنید.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
مهدی امین اخلاقی

شرکت پایدار سامانه، نشان‌دهنده رویایی جذاب و پر احساس در دنیای فناوری و خدمات دیجیتال است. ما با آتشی برافروخته از انگیزه و تعهد، تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا برای مشتریان عزیزمان، تجربه‌ای بی‌نظیر از خدمات بی‌مانند را فراهم آوریم. تیم متخصص و پرانرژی ما، همیشه در حال جلب رضایت شما و بهبود پیوسته خدماتمان است. ما اعتقاد داریم که موفقیت ما به واسطه موفقیت شماست و همچنین با تکیه بر مفهوم برد-برد، مسیر مشترکی را با شما طی می‌کنیم. اینجاست که ما نه تنها شرکتی هستیم، بلکه یک خانواده‌ی پایدار و احساسی که در کنار شماست. ما برای پیوستن به مسیر موفقیت شما و ایجاد تفاوت واقعی در دنیای دیجیتال همراه شما هستیم.

نظرات کاربران

مبینا

من دامین .ir ثبت کردم حتما باید تعهدنامه ارسال کنم

۱۴۰۲/۱۲/۱۸

رجبی

آموزش خوبی بود ممنون مدارک فرستادن به ایرنیک خیلی عجیبه چرا راه راحت تری در نظر نگرفتن ممنون از مقاله خوب شما

۱۴۰۱/۱/۲

دیدگاه شما

ثبت