خانهوبلاگراه اندازی سایتچگونه بدانیم که سایت برای فرآیند خرید ایمن است؟
چگونه بدانیم که سایت برای فرآیند خرید ایمن است؟

چگونه بدانیم که سایت برای فرآیند خرید ایمن است؟

با توسعه سریعی که جهان در حال حاضر شاهد آن است. خرید آنلاین از وب سایت ها به یکی از ویژگی های اصلی این دوره تبدیل شده است.

با توسعه سریعی که جهان در حال حاضر شاهد آن است. خرید آنلاین از وب سایت ها به یکی از ویژگی های اصلی این دوره تبدیل شده است.

با یک کلیک می توانید با یک خانواده در سراسر دنیا خرید کنید و با یک کلیک دیگر می توانید بسیار راحت بفروشید یا خرید کنید. اما با وجود این توسعه الکترونیکی که اکنون در آن غوطه ور هستیم، برخی به فکر سودجویی هستند و هر چه خرید های اینترنتی گسترش می یابند، سایت های کلاهبرداری نیز افزایش می یابند. شما نیز حتما تجربه این را داشته اید که هنگام خرید از وب سایت شک داشته باشید که آیا سایت برای شما ایمن است یا خیر؟ اما نگران نباشید در انتهای این مقاله خودتان میتوانید سایت های نامطمئن را تشخیص دهید، پس تا انتها همراه ما باشید.

نکات مهم جهت اطمینان از ایمن بودن سایت

  • مطمئن شوید که URL با http شروع می شود. برخی از آدرس سایت ها با https شروع می شود که نشان دهنده داشتن گواهی SSL است.
  • شرکت صاحب سایت، تاریخچه و اطلاعات آن را در مرورگرها جستجو کنید، اطمینان حاصل نمایید که به صورت حقیقی وجود داشته باشند.
  • از ابزار Google PageRank استفاده کنید. می توانید برای بررسی امنیت و قابل اطمینان بودن سایت از آن استفاده نمایید.
  • شما نباید اطلاعات و داده های خود را در سایتی که با آن سروکار دارید ذخیره کنید.
  • جهت خرید اطمینان حاصل کنید که برای اطمینان از امنیت سایت، علامت قفل در کنار آدرس سایت وجود دارد.

نحوه تشخیص سایت ایمن توسط کاربر

نحوه تشخیص سایت ایمن توسط کاربر

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
باران راد

خانه حسی است که به مأمن امن اطلاق میشود. پایدار سامانه برای من همان خانه قدیمی با درخت های کهن، و من برای پایدار باغبانی کوچک هستم. سالها رشد و آموزش در پایدار به من این امکان را داد تا خود نیز بتوانم به رشد و پویایی پایدار همیاری ورزم و بسیاری از کسب و کارها را در حوزه دیجیتال مارکتینگ به موفقیت برسانم. درخت زیبا و کهن پایدار سالهاست سایه گسار مهندسان و برنامه نویسان باهوش بوده است تا با افتخارِهمکاری در کنار هم به معجره بپردازیم. در عبور از روزهای سخت در مسیر برندینگ و فروش، با ایجاد پلی از موفقیت و شگفتی، من باران راد مدیر داخلی و سئو مستر پایدار سامانه همراه شما خواهم بود.

نظرات کاربران

fayyaz

مشتی هستی کامل گرفتم چی شد دمت گرم

۱۴۰۰/۱۰/۲۴

رایانا

ممنون عالی بود آیا نماد اعتماد الکترونیکی هم میتونه موثر باشه؟ اگه سایت سبز نباشه و https نباشه اما نماد اعتماد الکترونیکی داشته باشه میتونیم روی امنیتش حساب کنیم؟

۱۴۰۰/۹/۲۵

دیدگاه شما

ثبت