خانهوبلاگشروع کسب و کارفالوور واقعی رایگان با ربات اینستاگرام
فالوور واقعی رایگان با ربات اینستاگرام

فالوور واقعی رایگان با ربات اینستاگرام

رباتها با انجام یک سری فعالیت‌هایی که شما برنامه‌ریزی آنرا کردید با مخاطبین شما ارتباط برقرار میکنند و دیگران را لایک کرده و یا فالو میکنند و حتی برای آنها کامنت میگذارند و در دایرکت نیز برای دیگران پیام ارسال میکنند که این کار باعث فعال شدن و در نتیجه دیده شدن پیج‌اینستاگرامی شما در پیج‌های مختلف می شود.

اپلیکشن اینستاگرام

اپلیکیشن اینستاگرام بعنوان یک اپلیکیشن رسانه اجتماعی توانسته در ایران جایگاه خاصی را برای خود باز کند و از محبوبیت بسیار خوبی بهره‌مند شود. یکی از اهداف و علاقه‌مندی‌های کاربران در این رسانه اجتماعی، جذب فالوور واقعی و گرفتن لایک برای پست‌ها و پیج‌هایشان می باشد.

ولی مشکلی از جایی شروع می شود که با روشها و ابزارهای بیشماری برای جذب فالوور اینستاگرام روبرو می‌شوید که هر کدام با روشهای خودشان وعده افزایش فالوور واقعی اینستاگرام و یا لایک رایگان و … را میدهد که اکثرا شما را فریب میدهند و فالوور فیک تحویل شما میدهند که به هیچ دردی نخواهد خورد. همه اینها باعث سردرگمی شما در انتخاب این روشها می شود.

راه حل چیست؟

به کدامیک میتوان اعتماد کرد؟ چطور باید مطمئن شد که با این ابزارها جذب فالوور فیک نکرد.

البته همه ما این را میدانیم که تنها راه منطقی و صحیح برای جذب فالوور واقعی تولید محتوای باکیفیت و استفاده از محتواهایی که نیاز مخاطب را براورده میسازد است که این امر نیاز به صبر و تداوم فعالیت شما دارد.


با انیمیشن ساز رایگان برای صفحه اینستاگرام خود تیزر تبلیغاتی بسازید.


اگر بخواهیم از روشی سریعتر برای جذب فالوور استفاده کنیم تنها راه آن استفاده از رباتهای اینستاگرام می باشد و از این راه میتوان گفت فالوور واقعی جذب پیج شما خواهد شد و کارایی پیج شما را بالا خواهد برد.

حالا ببینیم ربات‌ها با چه روشی فالوور واقعی برای پیج اینستاگرام شما جذب می‌کنند؟

چگونه میتوانیم ما هم یکی از این رباتهای اینستاگرام را داشته باشیم؟

آیا ساخت ربات اینستاگرام کار ما هست؟ و براحتی میتوانیم یک‌ربات برای جذب فالوور بسازیم یا اینکار تخصصی است و نیاز به برنامه‌نویسی و یا متخصص مربوطه را دارد؟

برای پاسخ به این سوالات ابتدا شرح میدهیم که ربات اینستاگرام چیست؟

استفاده از ربات در اینستاگرام

ربات اینستاگرام چیست ؟

ربات های اینستاگرامی ابزارهایی هستند که با قابلیت اتصال به اکانت شما، برای شما فعالیت کرده و به نوعی مدیریت پیج شما را بعهده میگیرند.

رباتها با انجام یک سری فعالیت‌هایی که شما برنامه‌ریزی آنرا کردید با مخاطبین شما ارتباط برقرار میکنند و دیگران را لایک کرده و یا فالو میکنند و حتی برای آنها کامنت میگذارند و در دایرکت نیز برای دیگران پیام ارسال میکنند که این کار باعث فعال شدن و در نتیجه دیده شدن پیج‌اینستاگرامی شما در پیج‌های مختلف می شود.

یکی از مزیت های این روش یعنی استفاده از رباتهای اینستاگرامی این است که مخاطب شما با میل خود پیج اینستاگرام شما را فالو میکند. اینکار به شکل انجام می شود که برای مثال شما ابتدا باید پیج هدف خود را انتخاب نمایید. مثلا اگر در حوزه طراحی سایت فعالیت میکنید باید تعدادی پیج فعال در زمینه طراحی سایت یا حوزه های مرتبط با طراحی سایت را پیدا کرده و آدرس آن پیج ها را به ربات اینستاگرام خود بدهید. از این جا به بعد ربات اینستاگرام به سراغ آن پیج ها رفته و فالوورهای آن پیج را لایک میکند و یا با نوشتن یک متن تبلیغاتی و معرفی پیج خود، ربات شما برای آنها در دایرکت پیام تبلیغاتی را ارسال میکند. حسن این کار این است که شما فقط به مخاطبین مرتبط با پیجتان پیام داده و یا لایک و فالو میکنید فقط کافیست مطااب و محتوای پیج اینستاگرام شما جذاب و پربار باشد تا آن کاربری که به صفحه شما سر میزند، جذب شود و تبدیل به یک فالوور واقعی و ارزشمند شود.


۱۲ نکته در باب فرهنگ استفاده از شبکه های اجتماعی


حسن دیگر یا بهتر است بگوییم مزیت دیگر استفاده از ربات اینستاگرام این است که شما میتوانید تنظیمات آن را در حالت ۲۴ ساعته تنظیم کنید تا در کل شبانه روز برای شما فعالیت کند.

ممکن است شما در بعضی از اوقات شرایط و فرصت پست گذاشتن را نداشته باشید. یکی دیگر از امکاناتی که ربات اینستاگرام به شما خواهد داد، تنظیم و زمانبندی ربات برای قرار دادن پست در زمانهایی که ماتعیین میککنیم است یعنی شما تعدادی پست اینستاگرام آماده کرده و به رباتتان میگویید در فلان ساعت هر روز یک پست در صففحه اینستاگرام شما قرار دهد و یا به صورت هفتگی و …

جالب است بدانید ربات اینستاگرام قادر است از شما کلمه کلیدی بگیرد و آنرا طبق هشتگ یا لوکیشن یا  لیست پیج‌های مورد علاقه شما، برنامه ریزی کرده و در همان جامعه هدف‌ شروعدبه فعالیت نماید.

ربات اینستاگرام چیست؟

ساخت یک ربات اینستاگرام

خب حالا که از مزایا و کاربردهای ربات اینستاگرام برای جذب فالوور واقعی آگاه شدید، میخواهیم ساخت یک ربات اینستاگرام را به شما آموزش دهیم.


" می‌توانید مدیریت شبکه‌های اجتماعی خودرا به پایدار بسپارید"


قطعا در خیلی از سایت‌ها یا تبلیغات، با جملات زیر روبرو شده‌اید. جملاتی از قبیل دانلود برنامه ساخت ربات اینستاگرام یا ربات ارزان اینستاگرام یا اپلیکیشن رایگان ربات اینستاگرام.

اما چگونه میتوانیم تشخیص دهیم یک ربات اینستاگرام واقعا خوب و باکیفیت است؟

انواع ربات اینستاگرام

ربات‌های اینستاگرامی به دو نوع تقسیم می شوند

۱- ربات‌اینستاگرام نرم‌افزای:

این ربات ها در قالب یک نرم افزار بوده و باید حتما روی یک سیستم یا لبتاپ نصب و را اندازی شوند و سیستم شما در هنگام فعالیت ربات باید روشن باشد و همینطور اینترنت نیز در دسترس باشد. یعنی اگر بخواهید ۲۴ ساعته فعالیت داشته باشد باید سیستم شما همیشه روشن بماند.

۲- ربات اینستاگرام تحت وب:

اگر ربات اینستاگرام شما تحت وب باشد دیگر نیازی نیست که سیستمتان روشن بوده و به اینترنت وصل باشد و کافیست در پنل کاربری تان تنظیمات مورد نظرتان را که در بالا توضیح دادیم انجام دهید و سیستم را خاموش کرده و به سراغ کار خودتان بروید.

البته لازم است بدانید که برای ساختن ربات اینستاگرام تحت وب می بایست یک برنامه نویس حرفه ای اینکار را انجام دهد چرا که شرکت ابنستاگرام دائما در حال مقابله و ازبین بردن نفوذ این رباتها به اینستاگرام می باشد و باید برنامه نویسی آن منعطف و حرفه ای باشد که با آپدیت های جدیدی که اینستاگرام میدهد با تغییر مختصری ربات را مجددا راه اندازی نموده و با سیستم جدید مجددا شروع به کار نماید لذا هر کسی که به شما وعده ساخت یک ربات اینستاگرامی را داد به راحتی باور نکنید چون ساخت این رباتها مشمول هزینه های بالا و پشتیبانی ۲۴ ساعته بوده و نیز هزینه های سرور و موارد دیگر راه را سخت کرده که بتوانید یک ربات اینستاگرام بسازید.

این را هم بدانید که بسیاری از افراد شروع به ساخت ربات های اینستاگرام کردند و پس از تکمیل برنامه نویسی و پیاده سازی ربات، اینستاگرام آپدیت جدیدش منتشر شده و ربات از کار افتاده است و زمانهایی که صرف کردند به هدر رفته است.

پس راه حل چیست؟ چطور میتوانیم رباتی داشته باشیم که هم کاربردی و باکیفیت باشد و همچنین به صرفه بوده و هزینه قابل قبولی داشته باشد؟

بهترین راه حل، استفاده از رباتهای اینستاگرام موجود در بازار است.

ربات اینستاگرام

معرفی ربات اینستاگرام حرفه ای

  1. ربات اینستاگرام روبوکلیک
  2. ربات اینستاگرام، اینستاگرام بات
  3. ربات اینستاگرام هایگرام
  4. ربات اینستاگرام اینستاگرام پلن
  5. ربات اینستاگرام اینستاربات
  6. ربات اینستاگرام آسان فالو

در پایان به این نکته اشاره کنیم که شرکت گوگل در الگوریتم سال ۲۰۱۸ خود جایگاه ویژه‌ای را برای شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام در نظر گرفته است لذا فعالیت در شبکه های اجتماعی در سئو امتیاز بالایی محسوب میشود و توصیه می کنیم لینک سازی در شبکه های اجتماعی را از دست ندهید.

امیدوارم مطالعه این مقاله برای شما مفید واقع شده باشه. با دریافت نظرات شما عزیزان سعی در بهبود کیفیت مقالات خواهیم نمود پس اگر نظر و انتقاد یا پیشنهادی دارید خوشحال میشیم برامون در پایین این صفحه کامنت بگذارید و انرژی ما رو چند برابر کنید.

شرکت طراحی سایت پایدار سامانه آماده خدمات رسانی در زمینه طراحی سایت، طراحی فروشگاه اینترنتی، نرم افزارهای یکپارچه مالی به شما عزیزان می باشد.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
پایدار سامانه

شرکت پایدار سامانه، نشان‌دهنده رویایی جذاب و پر احساس در دنیای فناوری و خدمات دیجیتال است. ما با آتشی برافروخته از انگیزه و تعهد، تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا برای مشتریان عزیزمان، تجربه‌ای بی‌نظیر از خدمات بی‌مانند را فراهم آوریم. تیم متخصص و پرانرژی ما، همیشه در حال جلب رضایت شما و بهبود پیوسته خدماتمان است. ما اعتقاد داریم که موفقیت ما به واسطه موفقیت شماست و همچنین با تکیه بر مفهوم برد-برد، مسیر مشترکی را با شما طی می‌کنیم. اینجاست که ما نه تنها شرکتی هستیم، بلکه یک خانواده‌ی پایدار و احساسی که در کنار شماست. ما برای پیوستن به مسیر موفقیت شما و ایجاد تفاوت واقعی در دنیای دیجیتال همراه شما هستیم.

نظرات کاربران

Occaluape

برای خرید فالوور میخوام بدونم سایت فروش فالوور هست؟ قیمت هر فالوور چقدره و آیا فالوور فیک هست یا فالوور واقعیه؟ این سایت های فالوور رایگان چیه؟ یک سری ربات من دیدم مجانی فالوور و لایک و کامنت داره. اینها خطرناک نیست؟

۱۴۰۰/۳/۸

rasool

سلام ، اقا مهم ترین ربات که ربات دستیار مجازی هست رو یادتون رفت.

۱۴۰۰/۲/۷

ابوالفضل

سلام خسته نباشید خب من چطور می تونم به این ربات دسترسی پیدا کنم ؟؟؟

۱۳۹۹/۸/۲۲

پایدار سامانه

سلام بر شما دوست خوب در صفحه تماس با ما میتونید فرم درخواست همکاری رو تکمیل بفرمایید.

۱۳۹۹/۵/۹

محمد

سلام، کدوم ربات روشما پیشنهاد می کنید و به نظرتون بهتره؟

۱۳۹۹/۳/۷

اگه خواستی من میفروشم

۱۳۹۹/۱/۹

اگه خواستی من فالور میفروشم

۱۳۹۹/۱/۹

Mehdi

یک راه ارتباطی به من بدید که دوست دارم باهاتون کار کنم

۱۳۹۸/۱۱/۱۹

Armin

باید چیکارش کنم بلد نیستم….یمیمبملمبکث

۱۳۹۸/۱۱/۱۰

Armin

برای کار با ربات و افزایش فالوور باید چیکارش کنم بلد نیستم. آیا فالوور رایگان و مجانی میشه از این ربات گرفت یا باید همون فالو و آنفالو کرد؟

۱۳۹۸/۱۱/۱۰

دیدگاه شما

ثبت