خانهوبلاگشروع کسب و کارطراحی سایت شرکت بازرگانی آدا افزار
طراحی سایت شرکت بازرگانی آدا افزار

طراحی سایت شرکت بازرگانی آدا افزار

وب سایت شرکتی آدا افزار به صورت اختصاصی با زبان برنامه نویسی asp.net و c# برنامه نویسی شده است و یکی از مهمترین فاکتورهای برنامه نویسی و طراحی وب سایت اختصاصی، انعطاف پذیری و قابلیت توسعه در هر زمانی می باشد.

طرحی وب‌سایت بازرگانی ادا افزار

شرکت آدا افزار در سال 67 تأسیس شد و فعالیت خود را در زمینه صنایع ذخیره سازی اطلاعات با استفاده از مدیا کارتریج ها شروع کرد. این شرکت امروزه به قدرتمند ترین توضیع کنندگان دیتا کاتریج شرکت های معتبر دنیا از جمله HP و SONY در ایران تبدیل شده است و صنعت خود را در زمینه لیبل های الکترونیکی گسترش داده است.

در این مطلب به معرفی سایت شرکتی آدا افزار و نحوه طراحی و پیاده سازی آن می پردازیم.

طراحی سایت شرکتی کاربر پسند

در هر سایتی مهمترین عامل جذب کاربر ایجاد یک تعامل کاربری زیبا است و بهترین روش برای ایجاد این حس استفاده از توابع واکنشی میباشد.

در این سایت یکی از چشمگیر ترین عکس العمل ها برای برند های این شرکت در نظر گرفته شده است. در بخش محصولات زمانی که کاربر موس را بر روی آیکون برند سونی یا غیره میبرد، مربع آیکون با یک انیمیشن نرم میچرخد و در پشت آن لینک ورود به توضیحات و محصولات زیرشاخه نمایان میشود.

طراحی سایت شرکتی کدنویسی اختصاصی

وب سایت شرکتی آدا افزار به صورت اختصاصی با زبان برنامه نویسی asp.net و c# برنامه نویسی شده است و یکی از مهمترین فاکتورهای برنامه نویسی و طراحی وب سایت اختصاصی، انعطاف پذیری و قابلیت توسعه در هر زمانی می باشد. وقتی شما یک وب سایت شرکتی با سیستم های مدیرین محتوا مانند وردپرس، جوملا، مجنتو و یا هر cms دیگری استفاده میکنید می بایست از بین چند قالب وردپرس یا… یک طرح که به سلیقه شما نزدیکتر می باشد را انتخاب نمایید و برای شخصی سازی و یا اضافه کردن امکانات مختلف در آینده دچار مشکل خواهید شد ولی در طراحی سایت اختصاصی هیچ محدودیتی در تغییرات و مهمتر از آن اضافه کردن امکانات ندارید.

کنترل پنل مدیریت ساده سایت شرکتی اختصاصی

از دیگر مزایای طراحی سایت اختصاصی آدا افزار، طراحی بسیار آسان کنترل پنل مدیریت سایت می باشد به نحوی که مدیر سایت با دیدن چند ویدئوی آموزشی کوتاه به راحتی میتواند هر تغییر و یا بارگذاری اطلاعات و تصاویر را در وب سایت انجام دهد و هیچ گونه پیچیدگی در پنل مدیریت وجود ندارد.

طراحی وب سایت بازرگانی ادا افزار

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
پایدار سامانه

شرکت پایدار سامانه، نشان‌دهنده رویایی جذاب و پر احساس در دنیای فناوری و خدمات دیجیتال است. ما با آتشی برافروخته از انگیزه و تعهد، تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا برای مشتریان عزیزمان، تجربه‌ای بی‌نظیر از خدمات بی‌مانند را فراهم آوریم. تیم متخصص و پرانرژی ما، همیشه در حال جلب رضایت شما و بهبود پیوسته خدماتمان است. ما اعتقاد داریم که موفقیت ما به واسطه موفقیت شماست و همچنین با تکیه بر مفهوم برد-برد، مسیر مشترکی را با شما طی می‌کنیم. اینجاست که ما نه تنها شرکتی هستیم، بلکه یک خانواده‌ی پایدار و احساسی که در کنار شماست. ما برای پیوستن به مسیر موفقیت شما و ایجاد تفاوت واقعی در دنیای دیجیتال همراه شما هستیم.

نظرات کاربران

سیبا

سلام طراحی سایت بازرگانی شامل چه امکاناتی میشه یعنی؟ آیا عملیاتی هم در سایت وجود داره یا مثل یک سایت شرکتی هست؟

۱۴۰۰/۲/۱۶

هیرو

یه سایت خیلی ساده واسه شرکت واردات و صادرات میخوایم. هزینش چقدر میشه و با چه زبانی برنامه نویسی میشه؟

۱۳۹۹/۱۰/۲۵

دیدگاه شما

ثبت