خانهوبلاگپایدار کدهمراحل طراحی سایت در پایدار سامانه
مراحل طراحی سایت در پایدار سامانه

مراحل طراحی سایت در پایدار سامانه

در تمامی حالتهای ذکر شده، قدم و یا گام اول تحلیل و بررسی مشکلات و نا هماهنگی بین اجزاء سیستم می باشد و باید عارضه یابی شود تا به صورت شفاف علت چالش و یا مشکل احتمالی معلوم گردد تا به ازای هر کدام از دلایل احتمالی، یک استراتژی اساسی و مشخص برای طراحی سایت شما تدوین و پیاده سازی گردد

مراحل طراحی سایت در پایدار سامانه:

گام اول طراحی سایت:

بررسی و تحلیل کسب و کار مشتری جهت شناسایی مخاطبان و حوزه فعالیت و شرایط کاری مشتری تحلیل کسب و کار به مدیران شرکت این امکان را می­دهد تا نیازها و دلیل اصلی تغییر در سازمان را به دقت مشخص کنند و راهکارهایی را توصیف و طراحی نمایند که ارزش ­آفرین باشند.

به چند دلیل که به تعدادی از آن اشاره می کنیم ممکن است شما به طراحی یک سایت نیاز داشته باشید.

1- در حال حاضر وب سایت ندارید و هنوز وارد دنیای اینترنت و کسب و کار مدرن نشده اید ولی با مشاهده توسعه کسب و کار رقبا از طریق دیجیتال مارکتینگ که قدم اول آن طراحی سایت است، شما نیز به فکر راه اندازی وب سایت افتادید و میخواهید استارت خود را بزنید و وارد دنیای پر رونق فروش اینترنتی شوید.

2- ممکن است شما وب سایت داشته باشید و در حال حاضر قصد توسعه آن را دارید و یا میخواهید در گوگل جایگاه کسب کنید و سئو و بهینه سازی سایت تان را آغاز نمایید تا در صفحه اول گوگل دیده شوید.


طراحی سایت خبری با مدل درآمدی تبلیغات


3- ممکن است وب سایت شما استاتیک بوده و از طریق کنترل پنل، قادر به مدیریت سایت خود نیستید.

4- شاید وب سایت شما طوری طراحی شده که امکان تغییرات و اضافه کردن امکانات برایتان پیچیده بوده و یا اصلاً مقدور نباشد.

5- در برخی مواقع نیز ممکن است وب سایت شما با سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس و جوملا و… طراحی و پیاده سازی شده باشد و حالا امکان توسعه و اعمال تغییرات عمده برایتان مقدور نباشد.

6- در حالتی هم شاید به شخص یا شرکتی که طراحی سایت شما را انجام داده دسترسی نداشته باشید و یا با آنها به مشکل خوردید و یا در ایجاد ارتباط با آنها دچار مشکل شده اید.

در تمامی حالتهای ذکر شده، قدم و یا گام اول تحلیل و بررسی مشکلات و نا هماهنگی بین اجزاء سیستم می باشد و باید عارضه یابی شود تا به صورت شفاف علت چالش و یا مشکل احتمالی معلوم گردد تا به ازای هر کدام از دلایل احتمالی، یک استراتژی اساسی و مشخص برای طراحی سایت شما تدوین و پیاده سازی گردد. البته این را هم باید بدانید که استراتژی طراحی سایت پزشکی، سایت نوبت دهی آنلاین، با تدوین استراتژی برای راه اندازی یک سایت خبری یا رستورانی کاملا متفاوت بوده و هر کدام  استراتژی، برنامه ریزی و پیاده سازی امکانات خاص خودش را دارد.

گام دوم طراحی سایت: طراحی رابط کاربری سایت که شامل طراحی ظاهر گرافیکی سایت و طراحی قالب صفحات اصلی سایت می باشد. که فاز یک طراحی سایت در پایدار سامانه را شامل می شود که در این مرحله از طراحی سایت چند نمونه طرح گرافیکی طبق سلیقه کارفرما طراحی می شود و طراحی ظاهر سایت به مشتری ارائه می شود.

گام سوم  طراحی وب سایت: تحلیل و طراحی و پیاده سازی بانک اطلاعاتی

گام چهارم طراحی سایت: برنامه نویسی داینامیک که شامل برنامه نویسی و پیاده سازی وب سایت و ماژول های مربوطه

گام پنجم طراحی وب سایت: اتمام طراحی سایت و تحویل دهی و آموزش پنل مدیریت وب سایت

نکات حائر اهمیت در طراحی سایت

طراحی سایت اختصاصی

ما تمام تلاش خود را می کنیم تا وب سایت شما را در کمترین زمان ممکن تحویل دهیم اما با توجه به زمان بیشتری که طراحی وب سایت اختصاصی انجام می شود بسیار مهم است که مطلغ باشید طراحی وب سایت اختصاصی 10 روز بیشتر از وب سایت کد نویسی اختصاصی قالب آماده انجام می شود.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
سید محمدرضا حسینی تبار

سید محمد رضای حسینی تبار نه تنها به عنوان مدیریت عامل بلکه به عنوان دلسوز و پشتیبان پایدار سامانه شناخته می‌شود. دقت به جزئیات، تعهد به بهبود مستمر و توجه به نیازهای مشتریان، از وی به عنوان یک رهبر متفاوت در دنیای فناوری و کسب‌وکار معرفی می‌شود. سید محمدرضا حسینی تبار با ذهنیتی بسیار خلاق، همیشه در تلاش است تا به رشد و توسعه‌ی پایدار سامانه و مشتریانش کمک کند. او نماینده‌ای است که علاوه بر مهارت‌های فنی، دارای احساسات نیکو و مشتاق به خلق تفاوت‌های بزرگ در صنعت فناوری و کسب‌وکار است.

دیدگاه شما

ثبت