خانهوبلاگراه اندازی سایتاهمیت ویدیو در طراحی سایت
اهمیت ویدیو در طراحی سایت

اهمیت ویدیو در طراحی سایت

طراحی سایت ما باید چگونه باشد. آیا در طراحی سایت حرفه ای باید از شرکت طراحی سایت بخواهیم برای بخش بلاگ ما امکان پخش ویدیو را قرار دهد؟ اصلا چرا ویدیو در طراحی سایت حرفه ای موثر است؟

استفاده از یک ویدیو در سایت شما، باعث جذب کاربرانتان می شود و باعث می شود کاربرانتان در وب سایت شما بیشتر بمانند و زمان بیشتری را در سایت شما بگذرانند

حتما از شرکت طراحی سایت خود بخواهید امکان اشتراک گذاری ویدیو را در سایت شما قرار دهند چون این امر کمک می کند تا کاربران ایده اصلی کسب و کارتان را بشناسند بدون اینکه حتی نیاز باشد ذره ای درباره کسب و کارتان بخوانند.

اختلافی در قیمت طراحی سایت شما ندارد و تعرفه طراحی سایت شما با امکانات ویدیو و بدون آن شاید حتی یکی باشد چون امکان اشتراک گذاری ویدئو حتی برای شرکت هایی که طراحی سایت ارزان نیز انجام میدهند زحمت خاصی نداشته و امکان پیجیده ای نمی باشد ولی این باعث می شود که شما یک طراحی سایت حرفه ای داشته باشید.

از دیگر مزایای استفاده از ویدئو در طراحی وب سایت این است که  ویدیو ۶۰/۰۰۰ مرتبه سریع‌تر از متن و نوشته در مغز مخاطب پردازش می‌شود. البته باعث تاسف است که هرچه بیشتر پیش می‌رود تمایل مردم به مطالعه متون طولانی در وب سایت ها کمتر می‌شود. امروزه دیگر اکثر کاربران حوصلۀ مطالعه نوشته ها و مطالب طولانی را ندارند و با یک فایل ویدیویی بسیار راحت‌تر ارتباط برقرار می‌کنند.

طراحی وب سایت

پس یادتان باشد از شرکت طراحی وب سایت خود بخواهید امکان اشتراک گذاری ویدئو را در سایت شما قرار دهند، فرقی هم نمی کند که طراحی سایت شما ارزان باشد یا طراحی سایت حرفه ای و حتی طراحی سایت رایگان.

توصیه می شود برای داشتن یک سایت حرفه ای شرکتی یا فروشگاهی یا … با تحقیق و جستجو و دیدن نمونه کارها و پرسیدن نظرات مشتریان ، بهترین شرکت طراحی سایت را انتخاب کنید، نه ارزانترین شرکت طراحی سایت. البته برای طراحی سایت مهم نیست مکان شما کجا باشد مثلا برای طراحی سایت در کرج یا طراحی سایت در تهران، طراحی سایت در عراق یا … میتوانید به هر شرکت طراحی سایتی مراجعه کنید چون نیاز به موقعیت مکانی یکسان ندارد

از اینکه این مطلب را مطالعه کردید تشکر می کنم. امیدوارم مفید واقع گردد.

اهمیت ویدیو در طراحی سایت

قیمت طراحی سایت فروشگاهی و طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت املاک و طراحی سایت ارزان

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
سید محمدرضا حسینی تبار

سید محمد رضای حسینی تبار نه تنها به عنوان مدیریت عامل بلکه به عنوان دلسوز و پشتیبان پایدار سامانه شناخته می‌شود. دقت به جزئیات، تعهد به بهبود مستمر و توجه به نیازهای مشتریان، از وی به عنوان یک رهبر متفاوت در دنیای فناوری و کسب‌وکار معرفی می‌شود. سید محمدرضا حسینی تبار با ذهنیتی بسیار خلاق، همیشه در تلاش است تا به رشد و توسعه‌ی پایدار سامانه و مشتریانش کمک کند. او نماینده‌ای است که علاوه بر مهارت‌های فنی، دارای احساسات نیکو و مشتاق به خلق تفاوت‌های بزرگ در صنعت فناوری و کسب‌وکار است.

نظرات کاربران

راستین

سلام آیا موتور جستجوی گوگل، محتویات ویدئو رو بررسی می کنه؟ یعنی آیا براش مهمه محتوای ویدئو برای کاربر مفید باشه یا خیر؟ اگر میفهمه، چطور تشخیص میده این رو؟؟؟

۱۳۹۹/۶/۱۳

حوریه مرتضوی

ممنون از راهنمایی شما..

۱۳۹۷/۱۰/۹

حوریه مرتضوی

بسیار عالی بود..

۱۳۹۷/۱۰/۹

دیدگاه شما

ثبت