خانهوبلاگبرنامه نویسیمعرفی سایت ساز ها یا همان CMS اختصاصی
معرفی سایت ساز ها یا همان CMS اختصاصی

معرفی سایت ساز ها یا همان CMS اختصاصی

همانطور که می توانید حدس بزنید، بسیاری از سازندگان سایت برنامه های رایگانی را به شما ارائه می دهند تا وب سایت خود را بسازید. تنها چیزی که نیاز دارید یک کامپیوتر و یک مرورگر وب مانند گوگل کروم یا... است.

طراحی سایت

وب سایتی را طراحی کنید تا به شما اجازه دهد به صورت آنلاین متمایز شوید چه به یک سایت به صورت نمونه کار ها، سایت فروشگاه آنلاین، طراحی سایت شرکتی یا ...  برای کسب و کار خود شروع به طراحی سایت کنید.

برای آشنایی بیشتر می توانید مقاله ی CMS چیست را مطالعه فرمایید

شروع با یک سایت ساز

همانطور که می توانید حدس بزنید، بسیاری از سازندگان سایت برنامه های رایگانی را به شما ارائه می دهند تا وب سایت خود را بسازید. تنها چیزی که نیاز دارید یک کامپیوتر و یک مرورگر وب مانند گوگل کروم یا... است.

ما در اینجا تعداد زیادی از قالب ها یا CMS های اختصاصی برای طراحی وب سایت رایگان را به شما معرفی خواهیم کرد.

CMS سایت ساز

سیستم های مدیریت محتوا یا همان CMS های اختصاصی طراحی سایت که نقش زیادی در گوگل دارند و تعداد زیادی از شرکت ها را در بر میگردند، ما در اینجا به معرفی برخی از آنان پرداخته ایم تا شما را به انتخاب بهتر یک سایت ساز خوب نزدیک کنیم.

قالب های آماده WIX

اگر به دنبال یک طراحی سایت رایگان می باشید که بدون هیچ علم برنامه نویسی بتواند خدمات آنلاین و وب سایت را در اختیار شما قرار دهد قالب های آماده WIX می تواند گزینه ی مناسب و منحصر به فردی باشد این قالب آماده به صورت رایگان عرضه شده و تعداد زیادی قالب های آماده همراه با خود دارد. این قالب یا CMS اختصاصی، آماده امکانات ویژه ای مانند طراحی مدرن وب سایت با قالب آماده و کنترل پنل آسان و بسیاری از موارد دیگر را در اختیار کاربران قرار داده است.

طراحی سایت رایگان با سایت ساز Ucraft

Ucraft یک سایت ساز عالی برای انتخاب بهترین ها می باشد شما با این سایت ساز می توانید تمام ایده های خود را در سایت پیاده سازی کنید این سایت ساز و قالب های آماده به صورت اوپن سورس (OPEN SOUECE) در ایران به راه افتاده و از بهره وری ضعیفی برخوردار است اما در بسیاری از کشور های دنیا می تواند در سایت ساز ها حرف اول را بزند. برای طراحی سایت رایگان می توانید از Ucraft استفاده نمایید.

طراحی سایت رایگان با Webnode

Webnode مانند بسیاری دیگر از سایت سازها می باشد که در ایران برای خدمات طراحی سایت رایگان شکل گرفته است این CMS اختصاصی با قالب های آماده توانسته تا به الان تعداد زیادی از سایت ها داخل گوگل را شکل بدهد شاید سایت ساز Webnode نسبت به بسیاری از سایت ساز از طرافداران کمی برخوردار می باشد اما می تواند گزینه ی مناسبی برای طراحی سایت رایگان باشد.

طراحی سایت رایگان با Presta Shop

این CMS اختصاصی که در سال های اخیر بسیار توانسته است براس سایت ها فروشگاهی دلبری کند تعداد زیادی طرفدار به خود اختصاصی داده است این CMS اختصاصی انحصارا برای طراحی سایت ها فروشگاهی مناسب است به عنوان مثال یک شرکت خودرو سازی حرفه ای در پاره ای از موقع می تواند برای وب سایت خود سبد خرید ایجاد کند، پس برای طراحی وب سایت خودرو سازی نیز این می تواند مناسب باشد. و با ویژگی های برتر مانند پرداخت آنلاین و یا کنترل پنل اختصاصی مختص هر کاربر می باشد.

طراحی سایت با Joomla

طراحی سایت با جوملا شاید در ایران بعد از بسیاری از سایت ساز های رایگان بتواند حرفی برا گفتن داشته باشد. این CMS اختصاصی با کنرتل پنل راحت و زبان برنامه نویسی PHP توانسته در مدت بسیار کمی افراد زیادی را به خود بکشاندو برای طراحی سایت های فروش خودرو و یا طراحی سایت بازرگانی این سایت ساز با قالب های آماده می تواند گزینه ی مناسبی محسوب شود.

طراحی سایت با Magento

این یک سایت ساز با قالب های آماده و کنترل پنل اختصاصی و کاربران مشخص شده و همچنین به جهت پلاگین های خود بسیار معروف شده است برای طراحی سایت ها فروشگاهی گزینه ی بسیار مطلوبی می باشد برخی از پلاگین های این سایت ساز رایگان پولی میباشد و بسیاری دیگر رایگان و اگر طراحی سایت با قالب آماده آن را از شرکت طراحی سایت معتبر تهیه کنید از قبل تمام پلاگین های مورد نیاز را بر روی آن نصب و راه اندازی نموده اند.

طراحی سایت با Open Cart

طراحی سایت با open cart نیز یکی از سایت ساز های رایگان می باشد این نوع از CMS نیز اغلب برای سایت های فروشگاهی مورد استفاده قرار میگیرد اما نسبتا از طراحی سایت با Presta Shop ضعیف است بسیاری از گزینه ها مربوط در آن نزدیک به Presta Shop است اما Presta Shop به دلیل تاریخچه ی بهتری که دارد گزینه ی مناسبی برای طراحی سایت های فروشگاهی می باشد.

طراحی سایت با Word Press

طراحی سایت با word press یکی از محبوب ترین گزینه های طراحی سایت رایگان می باشد در ایران و دنیا Word Press می باشد این طراحی سایت با داشتن تنوع پلاگین ها و با داشتن بسیاری از المان ها سئو دوستانه توانسته برای بسیاری از افراد دنیا جلب توجه کند.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
عاطفه جهانشاهی

شخصیتی با انگیزه و انعطاف پذیر هستم که به دنبال افزایش دانش و تجربه در حوزه های مختلف می باشم. با بیش از چندین سال فعالیت در صنعت، توانسته ام مهارت های گوناگونی را به دست آورم. در حال حاضر، از تلاش برای پیدا کردن راه های جدید برای بهبود خدمات و محصولات برای مشتریان خود لذت می برم. علاقه مند به یادگیری فناوری های جدید هستم و به دنبال ایجاد راهکارهای نوآورانه و اثربخش برای رفع مشکلات هستم.

دیدگاه شما

ثبت