خانهوبلاگراه اندازی سایتاسکیما چیست و چه اهمیتی برای سایت دارد؟
اسکیما چیست و چه اهمیتی برای سایت دارد؟

اسکیما چیست و چه اهمیتی برای سایت دارد؟

اسکیما وب سایت در سال 2011 توسط گوگل به عنوان وسیله ای برای کمک به موتورهای جستجو برای نمایش دقیق تر نتایج مرتبط به کاربران معرفی شد

اسکیما برای وبسایت چیست و چه اهمیتی دارد؟

اسکیما وب سایت در سال 2011 توسط گوگل به عنوان وسیله ای برای کمک به موتورهای جستجو برای نمایش دقیق تر نتایج مرتبط به کاربران معرفی شد. برخلاف ما انسان ها که می توانیم زمینه جستجوی خود را درک کنیم، موتورهای جستجو نمی توانند این کار را انجام دهند. آنها فقط می توانند نتایج را از داده های ساختاری که در سایت شما می خوانند، نمایش دهند.

اسکیما وب‌سایت اساساً کلمات یا برچسب‌هایی در «واژگان مشترک» هستند که می‌توانند توسط شرکت بازاریابی آنلاین شما (مانند ما!) برای صحبت با موتورهای جستجو مانند Google و Bing برای ارائه جستجوهای دقیق استفاده شوند. وب سایت Schema.org فهرستی از این «واژگان کد مشترک» را ارائه می‌کند که در قالبی آسان به نام Microdata هستند. سپس اینها به دسته های مختلف با زیرمجموعه های مربوط به خود جدا می شوند.

هر یک از این «دسته‌ها» برچسب‌ها/کد مخصوص به خود را دارند که منحصر به خودشان است که به آن مارک آپ (Markup) یا زبان نشانه گذاری می گویند و که شامل تمام برچسب‌ها در یک سطح بالاتر از آن‌ها و غیره می‌شود.

نتیجه نهایی است که نتیجه وب سایت شما بر روی SERP یا SERPs ظاهر می شود (Search Engine Results Page) و شانس خود را افزایش می دهید که کاربر صفحه وب شما را به جای رقیب انتخاب کند. که هدف نهایی همه این کارها است!

توجه داشته باشید که چگونه این نتیجه علیرغم اینکه برترین نتیجه جستجو نیست، هنوز هم می تواند برجسته باشد؟ برای مثال با استفاده از price range که برچسبی مربوط به بخش Offer اسکیما است که نشان دهنده محدوده قیمت است. این قطعه به چند هدف مهم دست می یابد:

به جدا شدن مشتریان هدف کمک می کند:

مشتریانی که مایل به پرداخت این مقدار نیستند، احتمالاً از این لینک عبور می‌کنند و آنهایی که روی آن کلیک می‌کنند از قبل می‌دانند هزینه آن چقدر است. حداقل ترافیک بیشتری به این صفحه می رود.

در رقابت متمایز می شوید:

توجه داشته باشید که چگونه هیچ یک از رقبای دیگر آنها از این طرح استفاده نمی کنند. تمایز فوری در SERP یک مزیت بزرگ است.

نتیجه

به خاطر داشته باشید که این نمونه های اسکیما فقط یک قطره در دریا است! اگر واقعاً می خواهید وارد آن شوید، می تواند در ابتدا دلهره آور باشد. بازدهی کاملاً ارزشش را دارد. در برخی موارد ممکن است حتی از رقبا پیشی نگیرید، بلکه برای ماندن در رقابت به آن نیاز داشته باشید!

امیدواریم این نمای کلی از اسکیما وب سایت مورد توجه شما قرار گرفته باشد و به شما یک ایده کلی در مورد اینکه چقدر استفاده از آنها در بازاریابی آنلاین شما مفید است به شما داده باشد.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
پایدار سامانه

شرکت پایدار سامانه، نشان‌دهنده رویایی جذاب و پر احساس در دنیای فناوری و خدمات دیجیتال است. ما با آتشی برافروخته از انگیزه و تعهد، تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا برای مشتریان عزیزمان، تجربه‌ای بی‌نظیر از خدمات بی‌مانند را فراهم آوریم. تیم متخصص و پرانرژی ما، همیشه در حال جلب رضایت شما و بهبود پیوسته خدماتمان است. ما اعتقاد داریم که موفقیت ما به واسطه موفقیت شماست و همچنین با تکیه بر مفهوم برد-برد، مسیر مشترکی را با شما طی می‌کنیم. اینجاست که ما نه تنها شرکتی هستیم، بلکه یک خانواده‌ی پایدار و احساسی که در کنار شماست. ما برای پیوستن به مسیر موفقیت شما و ایجاد تفاوت واقعی در دنیای دیجیتال همراه شما هستیم.

دیدگاه شما

ثبت