خانهوبلاگبرنامه نویسیمنظور از مرورگر اپل Safari چیست؟
منظور از مرورگر اپل Safari چیست؟

منظور از مرورگر اپل Safari چیست؟

سافاری که برگدان کلمه Safari است، یک مرورگر وب است که توسط شرکت اپل، Apple توسعه یافته است. که مرورگر پیش فرض سیستم عامل هایی است

سافاری که برگدان کلمه Safari است، یک مرورگر وب است که توسط شرکت اپل، Apple توسعه یافته است. که مرورگر پیش فرض سیستم عامل هایی است که در خطوط تولید آن مانند OS X برای کامپیوتر های Mac و MacBook و iOS برای لپ تاپ های iPhone و iPad استفاده می شود. Safari در ابتدا برای OS X توسعه یافته بود و در 7 ژانویه 2003 به عنوان یک بتا عمومی منتشر شد، با یک به روز رسانی عمده در Safari 4 در فوریه 2009 منتشر شد.

سافاری (Safari) چیست؟

Safari در ابتدا برای سیستم عامل Mac توسعه یافته بود اما از آن به بعد به iOS و Windows منتقل شد. نسخه ویندوز مرورگر Safari برای اولین بار در 11 ژوئن 2007، برای Windows XP SP2 منتشر شد. در مورد نسخه iOS Safari، این نسخه تا حدودی با نسخه OS X متفاوت است زیرا از رابط کاربری گرافیکی مختلف (GUI)، نسخه Webkit و API استفاده می کند.

Safari برنامه Cocoa در OS X است و از WebKit برای ارائه استفاده می کند. WebKit خود شامل WebCore و JavaScriptCore است که هر دو نرم افزاری رایگان هستند که تحت GNU GPL منتشر می شوند و این باعث می شود مرورگر یا برنامه Safari نیز یک برنامه رایگان باشد. اپل همچنین کد را تحت مجوز دو منبع شبیه BSD منتشر می کند.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
پایدار سامانه

شرکت پایدار سامانه، نشان‌دهنده رویایی جذاب و پر احساس در دنیای فناوری و خدمات دیجیتال است. ما با آتشی برافروخته از انگیزه و تعهد، تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا برای مشتریان عزیزمان، تجربه‌ای بی‌نظیر از خدمات بی‌مانند را فراهم آوریم. تیم متخصص و پرانرژی ما، همیشه در حال جلب رضایت شما و بهبود پیوسته خدماتمان است. ما اعتقاد داریم که موفقیت ما به واسطه موفقیت شماست و همچنین با تکیه بر مفهوم برد-برد، مسیر مشترکی را با شما طی می‌کنیم. اینجاست که ما نه تنها شرکتی هستیم، بلکه یک خانواده‌ی پایدار و احساسی که در کنار شماست. ما برای پیوستن به مسیر موفقیت شما و ایجاد تفاوت واقعی در دنیای دیجیتال همراه شما هستیم.

دیدگاه شما

ثبت