PHP چیست؟

PHP چیست؟

به همین دلیل است که این زبان برنامه نویسی توسط برخی از بزرگترین وب سایت های جهان از جمله ویکی پدیا، فیس بوک و وردپرس استفاده می شود

Table of Contents

برای توصیف PHP می توان از سه کلمه استفاده کرد: کاربردی، انعطاف پذیر و محبوب.

به همین دلیل است که این زبان برنامه نویسی توسط برخی از بزرگترین وب سایت های جهان از جمله ویکی پدیا، فیس بوک و وردپرس استفاده می شود. در گذشته ای نچندان دور می گفتند که بیش از 80 درصد از کل سایت ها از PHP استفاده می کردند و سایت های بسیار بیشتری از ASP .NET، ColdFusion و Perl را داشت. به همین دلیل است که توسعه دهندگان وب و طراحان جدی ورود به PHP بسیار مهم است. در اینجا نگاهی خواهیم داشت به این زبان و دلیل محبوبیت آن.

PHP چیست؟

PHP مخفف مکرر PHP: Hypertext Preprocessor است و در برنامه نویسی سمت سرور (Server-Side) برای ایجاد صفحات وب پویا استفاده می شود. PHP یک زبان برنامه نویسی عمومی است و معمولاً در دل کد های HTML تعبیه شده است.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
پایدار سامانه

شرکت پایدار سامانه، نشان‌دهنده رویایی جذاب و پر احساس در دنیای فناوری و خدمات دیجیتال است. ما با آتشی برافروخته از انگیزه و تعهد، تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا برای مشتریان عزیزمان، تجربه‌ای بی‌نظیر از خدمات بی‌مانند را فراهم آوریم. تیم متخصص و پرانرژی ما، همیشه در حال جلب رضایت شما و بهبود پیوسته خدماتمان است. ما اعتقاد داریم که موفقیت ما به واسطه موفقیت شماست و همچنین با تکیه بر مفهوم برد-برد، مسیر مشترکی را با شما طی می‌کنیم. اینجاست که ما نه تنها شرکتی هستیم، بلکه یک خانواده‌ی پایدار و احساسی که در کنار شماست. ما برای پیوستن به مسیر موفقیت شما و ایجاد تفاوت واقعی در دنیای دیجیتال همراه شما هستیم.

دیدگاه شما

ثبت