خانهوبلاگافزایش فروشاسکیما نوع Organization یا اسکیمای سازمانی در سئو
اسکیما نوع Organization یا اسکیمای سازمانی در سئو

اسکیما نوع Organization یا اسکیمای سازمانی در سئو

اسکیما نوع organization یک سازمان را توضیح میدهد از جمله لوگوی آن، آدرس وب سایت، پروفایل های رسانه های اجتماعی، و اطلاعات تماس. این برای سازمان هایی استفاده می شود

اسکیما Organization

اسکیما نوع organization یک سازمان را توضیح میدهد از جمله لوگوی آن، آدرس وب سایت، پروفایل های رسانه های اجتماعی، و اطلاعات تماس. این برای سازمان هایی استفاده می شود که مردم به طور فیزیکی از آنها بازدید نمی کنند. برای سازمان‌هایی که مردم از آن‌ها بازدید می‌کنند، ما به جای organization به نوع local business احتیاج داریم.

قطعه پیشرفته organization

یک کارت نمودار دانش، بلوک سمت راست صفحه نتایج موتور جستجو، اساساً قطعه پیشرفته یک سازمان است و اینها به راحتی به دست نمی آیند، زیرا بیشتر برای برندهای معروفی مانند اپل و مرسدس بنز و برای مشاغل آنلاین معروف رزرو می شوند.

خواص مهم برای organization

در زیر خواص مورد نیاز و توصیه شده برای Organization آمده است:

لوگو (logo): نشانی اینترنتی لوگوی شرکت شما. الزامات اضافی: باید حداقل 112 x 112 پیکسل داشته باشد و باید در قالب jpg، .png، یا .gif باشد.

sameAs: برای تعریف یک یا چند پروفایل رسانه های اجتماعی یک سازمان استفاده میشود. پلتفرم های پشتیبانی شده: فیس بوک، توییتر، گوگل پلاس، اینستاگرام، یوتیوب، لینکدین، مای اسپیس، پینترست، ساوندکلاد و تامبلر

contactPoint: یک یا چند رکورد contactPoint. یک شخص یا سازمان می تواند نقاط تماس متفاوتی برای اهداف مختلف داشته باشد. به عنوان مثال یک نقطه تماس فروش، یک نقطه تماس روابط عمومی و غیره. این ویژگی برای تعیین نوع نقطه تماس استفاده می شود.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
پایدار سامانه

شرکت پایدار سامانه، نشان‌دهنده رویایی جذاب و پر احساس در دنیای فناوری و خدمات دیجیتال است. ما با آتشی برافروخته از انگیزه و تعهد، تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا برای مشتریان عزیزمان، تجربه‌ای بی‌نظیر از خدمات بی‌مانند را فراهم آوریم. تیم متخصص و پرانرژی ما، همیشه در حال جلب رضایت شما و بهبود پیوسته خدماتمان است. ما اعتقاد داریم که موفقیت ما به واسطه موفقیت شماست و همچنین با تکیه بر مفهوم برد-برد، مسیر مشترکی را با شما طی می‌کنیم. اینجاست که ما نه تنها شرکتی هستیم، بلکه یک خانواده‌ی پایدار و احساسی که در کنار شماست. ما برای پیوستن به مسیر موفقیت شما و ایجاد تفاوت واقعی در دنیای دیجیتال همراه شما هستیم.

نظرات کاربران

Saman

با تشکر ممنون میشم اگر یک نمونه هم از اسکیمای سازمانی بذارید و آموزش استفاده از این Schema رو هم شرح بدید

۱۴۰۰/۱۱/۲

دیدگاه شما

ثبت