خانهخدماتطراحی وب‌سایتطراحی سایت پزشکی

طراحی سایت پزشکی

نمونه سایت های پزشکی طراحی شده.

اگر پزشک هستید، اگر برای طراحی سایت پزشکی اقدام نکردید، به شما تبریک می گوییم چون اولین قدم را برداشتید...

درخواست مشاوره رایگان یا ثبت سفارش
طراحی سایت پزشکی

نمونه کار طراحی سایت پزشکی

سیس نینی

سیس نینی

وب سایت و اپلیکیشن والدین و کودک

نوین ماما

نوین ماما

نوین ماما، وب سایت تخصصی مامایی

دکتر پرند عسگری

دکتر پرند عسگری

متخصص زنان و زایمان و نازایی

کلینیک صدری منش

کلینیک صدری منش

طراحی سایت دندانپزشکی کلینیک صدری منش

اهمیت طراحی سایت پزشکی

باتوجه به گستردگی فراوان علم پزشکی و رقابت پزشکان باهم، پزشکان حتی پزشکان متخصص که دارای مراجعین بیشتری هستند؛ باید دارای یک سایت پزشکی باشند. سایت پزشکی می تواند به پزشکان در بازاریابی کمک کند و اعتماد بیماران به پزشکان را افزایش دهد. با اینکه هر کس قادر به طراحی یک وب سایت و گسترش آن می باشد، طراحی سایت پزشکی نیازمند علم کامل در زمینه اصول سئو وموتور های جستجو است. یک سایت پزشکی از پیش طراحی شده می تواند سبب فرار گرفتن سایت شما در صفحات الیه جستجوگر گوگل وافزایش ترافیک شبکه شما ومراجعه بیشتر افراد به شما بشود. طراحی سایت پزشکی توسط گروه پایدار سامانه شما را از سایتی منطبق با اصول سئو برخوردار می کند. سایتی که در کمتر از 3 ثانیه لود می شود. کاربران موبایلی هرگز در استفاده از سایت شما به مشکل نخواهند خورد. کافی است کیفیت را از پایدار سامانه بخواهید.

طراحی سایت پزشکی

قصد داریم در باره طراحی سایت پزشکی، نکات کلیدی آن، پیشینه، مدل ها و ویژگی های یک طراحی سایت خوب صحبت کنیم.

ابتدا پیشنهاد میکنیم به فایل صوتی یا پادکست طراحی سایت پزشکی که مزایا و اهمیت داشتن وب سایت برای یک پزشک را تشریح میکند گوش فرا دهید:

آنچه باید درباره طراحی وب سایت پزشکی بدانید

پیش از آنکه بخواهیم ویژگی های سایت پزشکی و ملاک های طراحی سایت برای پزشکان را با شما به اشتراک بگذاریم، دوست داریم شما را با پیشینه طراحی سایت برای پزشکان آشنا کنیم. در دهه 60 میلادی برای بار اول دولت آمریکا به منظور تحقیقات دفاعی از اینترنت استفاده کرد و تا اواخر دهه 90 میلادی این شبکه به صورت جهانی در آمد. پس از جهانی شدن اینترنت اغلب صاحبین مشاغل و صنایع برای معرفی خدمات خود به کامپیوتر رو آوردند، همان چیزی که به آن نتورک مارکتینگ می گوییم.

کلیپ تصویری با موضوع امکانات یک سایت پزشکی حرفه ای

رفته رفته و به مرور زمان پزشکی هم وارد چرخه دیجیتالی شدن، شد. پزشکان و بیمارستان ها هم دارای سایت های مخصوص به خود گشتند. آنچه حائز اهمیت می باشد این است که طراحی یک سایت پزشکی با طراحی یک سایت مارکتینگ معمولی تفاوت های چشم گیری دارد، و متخصصان مجرب شرکت طراحی سایت پایدار سامانه به تمام این نکات اشراف کامل را دارند.

سایت شخصی پزشکان

بیماران دوست دارند شمارا به صورت آنلاین پیدا کنند

چه شما به عنوان یک پزشک این موضوع را دوست داشته باشید چه نه، این موضوع بسیار حائز اهمیت است مردم دوست دارند افراد را در حوزه کسب و کار مشخص شده به صورت آنلاین با یک اسم و یا سرچ یک تخصص به راحتی پیدا کنند. اگر شما در بیمارستانی مشغول باشید شاید اطلاعات شما در این بیمارستان ثبت شده باشد اما این موضوع به تنهایی کافی نمی باشد بیماران نیاز دارند اطلاعات پزشک را داشته باشند و به او سریع و آسان دسترسی پیدا کنند. به همین جهت اگر شما یک سایت پزشکی داشته باشید دسترسی بیماران با شما راحتتر و به همین واسطه ویزیت و مراجعین شما نیز بیشتر میشود.

اهمیت طراحی سایت پزشکی

باتوجه به گستردگی فراوان علم پزشکی و رقابت بین پزشکان، حتی پزشکان متخصص که دارای مراجعین بیشتری نیز هستند؛ باید دارای یک سایت پزشکی باشند مخصوص باشند. سایت پزشکی می تواند به پزشکان در معرفی و برندیگ کمک قابل توجهی کند و اعتماد بیماران به پزشک را افزایش دهد. این روز ها با توجه به افزایش استفاده کنندگان از گوگل و سایت ها و همچنین آشنایی و تسلط 99 درصد مردم به اینترنت برای پیدا کردن یک پزشک در اینترنت شروع به جستجو می کنند. چه بسا دیده شدن شما در حوزه ی تخصصیتان در صفحات و لینک های اول گوگل می تواند کمک بسیار زیادی به شما و حوزه ی پزشکی تان کند.

نمونه طراحی سایت پزشک

نمونه طراحی سایت پزشک

امکانات طراحی سایت پزشکی

طراحی سایت پزشکی باتوجه به کارکرد سایت قسمت های آن می تواند متفاوت باشد و این موضوع که پزشک از طراح سایت خود چه چیزی را می طلبد نیز بسیار اهمیت دارد. سایت ها عمدتا برخی از صفحاتشان شبیه به هم می باشد اما در جزییات و حوزه کاری بسیار تفاوت ها دارد.

درباره ما

در این قسمت طراح سایت یا خود پزشک در مورد توانایی های خود صحبت کرده، از افتخارات خود می گوید. البته در این قسمت پزشک برای جلب توجه بیماران می تواند رزومه تحصیلی وکاری خود را به نمایش بگذارد.

تماس با ما

این قسمت شامل فیلدهای است که بینندگان سایت و کاربران می توانند نظرات انتقادات وراهنمایی های مورد نیاز از پزشکان را دریافت نمایند و با او ارتباط برقرار کنند در صفحه تماس با ما تمامی راه های ارتباطی بین پزشک و بیمار دیده می شود.

رزرو آنلاین

این قسمت در صورتی که برای یک پزشک استفاده شود از ویژگی خاصی برخوردار نخواهد بود و فقط به منظور رزرو نوبت از آن استفاده خواهد شد. اما در بیمارستان ها این بخش خود دارای چند زیر ایکون دیگر از قبیل جستجو پزشک، تفکیک پزشکان از لحاظ تخصص و رزرو آنلاین خواهد بود. در دامنه های مثل شفا داک علاوه بر موارد ذکر شده این قسمت دارای ایکون انتخاب نوع محل درمان هم هست و این موضوع کاملا بر حسب نیاز شما پزشکان و صاحبین سایت می باشد.

اطلاعات پزشکی و تحقیقات

این قسمت در بیشتر سایت های پزشکی بایستی وجود داشته باشد، چون این ایکون مقالات علمی در مورد بیماری ها و درمان آن ها در اختیار کاربران می گذارد. این قسمت لیستی شامل دانشگاه های معتبر جهان و ایران می باشد و تمامی اطلاعات و همچنین تحقیقات آن ها در این صفحه قرار داده می شوند.

ثبت کاربر

برخی سایت های پزشکی برای این که بیماران و پزشکان از قسمت های مخصوص به خود استفاده کنند و نیروها وبیماران جدید در سامانه اینترنتی آن ها ثبت شوند این قسمت را در سایت خود قرار می دهند. بیماران با عضویت در این قسمت امکان رزرو آنلاین و رهگیری آن را خواهند داشت. پزشکان نیز در این قسمت می توانند مطلب جدیدی در سایت بارگذاری کنند و یا دسترسی های دیگری که نیاز دارند ار آن برخوردار شوند.

ورود و خروج کاربر

کاربرانی که از پیش در سامانه سایت پزشکی ثبت نام کرده اند از این قست وارد سایت شده و از امکانات آن بهره برده  و در نهایت خارج می شوند.

موتور جستجو

گاهی اوقات یک سایت پزشکی دارای صفحات وآیکون های متعددی است. در این قبیل موارد داخل سایت جعبه جستجو قرار می دهد تا مراجعین به راحتی به دنبال آنچه هستند بگردند.

ملاک های مهم در طراحی سایت پزشکی

درسال 2003 تحقیقاتی در زمینه استفاده از اینترنت به صورت جهانی انجام شد، نتایج حاکی ازآن بود که هشتاد درصد مردم بیشتر به دنبال مطالب پزشکی در سایت های مختلف سرچ می کنند. حال با این حجم بالا از ترافیک شبکه در سایتهای پزشکی بایستی طراحی وب سایت پزشکی شما مبادی اصول سئو و دارای یک طراحی هوشمند وبی نظیر باشد. در ادامه بحث چند فاکتور که می تواند باعث افزایش ترافیک شبکه شما و قرار گرفتن آن در صفحات نخست گوگل باشد صحبت می کنیم.

طراحی تمیز و جهت یابی آسانی

در این مدل از طراحی سایت های پزشکی که خیلی هم مدرن نیست. طراح سایت سعی می کند، سایت با دیزاینی ساده و چندین آیکون ثانویه واصلی در اختیار شما بگذارد. در این طراحی سایت پزشکی قسمت جستجو در وسط صفحه قرار می گیرد و تعداد ایکون های اصلی بسته به نظر طراح سایت ممکن است به بیست عدد هم برسد.

جهت یابی آسان سایت پزشکی

جهت یابی آسان سایت پزشکی

داشتن جستجوگر قوی

در این گونه سایت ها طراح سایت پزشکی به سبب تعدد ایکون ها از یک جستجو گر قوی در برنامه سایت استفاده می کند. جستجوگری که امکان می دهد مراجعین از سرچ های قبلی خود در این سایت و سرچ های متداول که کاربران دیگر از آن ها بیشتر استفاده کرده اند استفاده کند. در ضمن موتور جستجوی چنین سایت هایی به حدی قوی است که دیگر نیازی به گشتن ویافتن آیکون های اصلی ندارید وکافی است کلمه مشابه را در آیکون جستجو بنویسید ومنتظر نتیجه باشید.

نمونه طراحی سایت پزشکی

نمونه طراحی سایت پزشکی

دسترسی آسان

در این گونه ازطراحی سایت پزشکی، طراح با استفاده از کنتراست های بالا، تناقض در فونت ها و قرار دادن متن راهنما (alt)  برای تصاویر داخل سایت پزشکی را برای بیماران دارای مشکلات چشمی آسان می کند. در این گونه از سایت ها تمامی ایکون های اصلی در صفحه اول وجود دارند. بسته به طراحی وبسایت پزشکی امکان استفاده از جستجوگر قوی و یک صفحه کلید وجود دارد.

طراحی سایت پزشکی با دسترسی آسان

طراحی سایت پزشکی با دسترسی آسان

تصاویر با کیفیت بالا

در این گونه از طراحی سایت پزشکی طراح سعی می کند برای صفحات مختلف سایت از تصاویری غنی و رنگارنگ استفاده کند. در این نوع از طراحی ایکون ها دارای رنگ بندی های متعدد هستند واز لحاظ بصری بیمار را در استفاده از سایت درگیر می کند که سایت خسته کننده تلقی نشود.

رنگ بندی طراحی وب سایت پزشکی

رنگ بندی طراحی وب سایت پزشکی

فیلم های با کیفیت بالا

در این گونه از طراحی سایت پزشکی طراح سعی می کند، از پزشکان، پرستاران و نحوه ی درمان بیماران فیلم های با کیفیت در صفحه اصلی سایت بگذارد. برای مثال یک بیمارستان قلب و عروق کلیپ های از جراحی پیوند قلب در سایت اصلی خود بگذارد و بینندگان را از کیفیت درمان خود آگاه سازد.

نمونه طراحی یک سایت پزشکی

نمونه طراحی یک سایت پزشکی

ارائه اطلاعات پزشکی

در این گونه از طراحی وب سایت طراح سعی می کند اطلاعاتی در زمینه بیماری ها در صفحات مختلف سایت قرار دهد اطلاعاتی که کار آمد هستند وسبب تبلیغ رایگان وب سایت شما خواهند بود.

طراحی سایت حاوی اطلاعات پزشکی

طراحی سایت حاوی اطلاعات پزشکی

محتوای مرتبط با سلامت

یکی از اصول مهم در سئو استفاده از متن های دارای پیوستگی و هماهنگی بالاست. در طراحی یک سایت پزشکی این مطلب نیز صادق است وسایت بایستی دارای محتوای مربوط به سلامت و پزشکی باشد. و مکانی برای نوسازی وارائه چنین مطالبی در آن طراحی شده باشد.

وبلاگ در سایت پزشکی

وبلاگ در سایت پزشکی

سئو وب سایت پزشکی

سئو یا بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو که مهمترین آن گوگل می باشد دومین هدف پس از طراحی سایت پزشکی می باشد که باید هر پزشکی آنرا جزو اولویت های خود قرار دهد.

اگر سئو سایت پزشکی را بخواهیم به زبان ساده توضیح دهیم تا شما پزشکان عزیز آنرا به راحتی درک نمایید به این مطلب توجه نمایید: تصور کنید شما متخصص گوش، حلق و بینی هستید و یک وب سایت پزشکی برای خود راه اندازی کرده اید. حالا فرض کنید بیماران و کاربران مختلف که در اینترنت از طریق گوکل یا هر موتور جستجویی به دنبال یافتن یک متخصص گوش و حلق و بینی هستند که از نظر تخصص و شهرت، نامدار و حرفه ای باشد و با خیالی آسوده بتوانند به او اعتماد نمایند. سئو کار یا متخصص سئو یا شرکت سئو کاری را در نظر بگیرید که وظیفه سئو وب سایت پزشکی شما را بر عهده گرفنه باشد در اینصورت قبل از انجام فرایند سئو و شروع فعالیت روی سایت شما، از شما میخواهد که چند کلمه کلیدی حوزه و تخصصتان را انتخاب کرده و اعلام نمایید. برای مثال کلمه “بهترین متخصص گوش، حلق و بینی” کلمه کلیدی است که شما پزشک متخصص این حوزه به سئو کار اعلام کردید، پس از انجام عملیات سئو کردن و پیاده سازی تکنیک ها و ترفندهای سئو، در صورتی که سئو وب سایت شما به خوبی، استاندارد و حرفه ای انجام شده باشد(هم از نظر تکنیکال و هم محتوا) می بایست با جستجو کردن این کلمه در گوکل، وب سایت شما در صفحه اول و ترجیحا ۵ جایگاه اول نمایش داده شود. در اینصورت میتوان گفت سئو سایت پزشکی شما قدرتمند است و اصولی، استاندارد و حرفه ای انجام و پیاده سازی شده است.

سئو سایت پزشکی و افزایش فروش

داشتیم در مورد این صحبت میکردیم که سایت پزشکی شما در کلمه های مورد نظرتان در صفحه اول گوکل نمایش داده شود. اتفاقی که خواهد افتاد این است که به راحتی و با اطمینان کامل، بیماران یا کاربرانی که در جستجوی بهترین متخصص گوش و حلق و بینی می باشند، سایت شما را در صفحه اول مشاهده کرده و بر روی وب سایت شما در گوگل کلیک کرده و از طریق ابزارهای ارتباطی که در مکانهای مناسبی در سایت یا صفحه تماس با ما تعبیه شده است با شما ارتباط گرفته و جزو بیماران(مشتریان) شما قرار خواهند گرفت. حالا ممکن است ۱ کلمه کلیدی داشته باشید یا ۱۰۰ کلمه کلیدی تفاوتی ندارد و باید سئوی سایت پزشکی شما بر روی تمام این کلمات سئو شود و بالا بیاید. حتی ممکن است از لحاظ تجربه و تخصص، پزشکی باشد که نسبت به همکاران و رقبای خود پایین تر بوده و تجربه کمتری داشته باشد ولی وقتی سایت پزشکی او به صورت استاندارد و حرفه ای سئو شود، از نظر گوگل بهترین پزشک خواهد بود و او را بعنوان بهترین پزشک در حوزه تخصصش نمایش میدهد.

طراحی سایت پزشکی را به چه شرکتی بسپاریم؟

توصیه می کنیم قبل از سفارش سفارش طراحی سایت، حتما طراحی وب سایت خود را به شرکتی بسپارید که علاوه بر طراحی سایت، فعالیت سئو نیز به صورت حرفه ای انجام میدهد و نمونه کارهای فراوانی در سئو کردن سایت های مختلف دارد، چرا که با داشتن یک انتخاب خوب و مناسب، دیگر شما برای سئو کردن سایت پزشکی تان دغدغه و نگرانی نخواهید داشت.

بررسی بیمار و مشتریان

در این روش از طراحی سایت پزشکی، طراح سعی می کند تا راه ارتباطی بین بیماران وپزشکان قرار دهد وآن ها از این طریق به پاسخ سوالات خود برسند واز مراقبت های در طول درمان پزشک استفاده کنند.

نظر کاربران در طراحی سایت پزشکی

نظر کاربران در طراحی سایت پزشکی

این هشت سایت که از تصاویر آن ها در این متن استفاده شده اند، در بین سایت های مراکز بهداشتی از ترافیک بالایی برخوردارند و در راس سرچ های گوگل قرار گرفته اند. تنها راز موفقیت آن ها توضیحاتی است که از پیش خدمت شما ارائه کرده ام.

قیمت سایت پزشکی

قیمت طراحی سایت پزشکی به پارامترهای گوناگونی بستگی دارد که چند نمونه از این پارامترها به شرح ذیل می باشد:

– زبان برنامه نویسی: به چند روش رایج میتوان وب سایت پزشکان را طراحی نمود. وب سایت به صورت اختصاصی طراحی شده است یا با استفاده از سیستمهای مدیریت محتوا مثل وردپرس و جوملا؟

طراحی سایت پزشکی با وردپرس

طراحی سایت پزشکی با وردپرس نسبت به کدنویسی اختصاصی از قیمت پایین تری برخوردار است چرا که در صورتی که طراحی سایت خدمات پزشکان به صورت دستویس کدنویسی شده باشد زمان طولانی تری را خواهد گرفت که البته کیفیت سایت و انعطاف بالاتری را نیز خواهد داشت. هزینه طراحی سایت پزشکی نسبت مستقیمی با امکانات مورد نیاز در سایت شما خواهد داشت.

طراحی سایت پزشکی با ورد پرس زمان کمتری را صرف خواهد کرد و هزینه آن نیز کمتر خواهد بود ولی از طرفی از لحاظ امنیت، قابلیت توسعه، قابلیت تغییرات احتمالی، عملیات سئو، راحتی کار با کنترل پنل و بسیاری موارد دیگر محدودیت خواهد داشت.

برای مثال ممکن است شما نیاز به طراحی سایت نوبت دهی آنلاین پزشکی داشته باشید ولی پزشک دیگری وب سایت را صرفا جهت معرفی و ارائه رزومه و آدرس و تلفن مطب بخواهد که طبیعتا هرچه امکانات سایت شما بیشتر و پیچیده تر باشد تعرفه سایت پزشکی شما نیز بالاتر خواهد شد.

اشتباهات رایج در طراحی یک سایت پزشکی

طراحی سایت پزشکی که کاربران موبایلی نمی توانند از آن استفاده کنند

سایت شفاداک یکی از بهترین سایت های پزشکی در ایران است، اما کاربران کمتر با گوشی می توانند از آن استفاده کنند. طراحی سایت یک پزشک باتوجه به افزایش ترافیک سرچ از طریق گوشی های اندرویدی باید مطابق با پروتکل های مرورگر های گوشی ها باشد.

طراحی سایت پزشکی با دسترسی پیچیده

در ایران اغلب سایت های پزشکی دارای این مشکل هستند وشما برای آنکه بتوانید یک نوبت رزرو کنید باید ساعت ها به دنبل آیکون رزرو آنلاین بگردید. حتی موتور جستجو سایت آنقدر ضعیف است که با آن هم نمی توانید چیز مد نظر خود را بیابید.

استفاده نکردن از پروتکل https

در برخی از سایت های پزشکی متاسفانه از این پروتکل استفاده نمی شود. در صورتی که از پروتکل https استفاده نکنید، گوگل سایت شما را یک سایت فیشینگ تشخیص داده و درصد index شدن سایت شمارا کاهش میدهد.

انتخاب فونت نادرست در طراحی سایت

در طراحی سایت پزشکی استفاده از فونت های نسبتا بزرگ اهمیت دارد. مثلا شما نباید از مدل ابجد یا کالیبریا برای طراحی یک سایت پزشکی فارسی استفاده کنید. بهتر است از فونت های همچون نازنین، هما و رویا استفاده کنید. سایت پزشکی شما برای فونت کلماتش بهتر است از سایز20-16 پیکسل استفاده کند تا افراد دچار مشکل بینایی هم به راحتی از آن استفاده کنند.

ارائه محتوای نامرتبط و لگوی نامتناسب با شاخه ای از پزشکی که مد نظر است

استفاده از لوگوی مناسب در سایت تاثیر غیر مستقیمی بر رضایت کاربر میتواند داشته باشد. این امر سبب می شود برندینگ رشته ی پزشکی شما انحاری تر مطرح شود و کاربر از زمان ورود به سایت شما آگاهی نسبت به رشته ی و حوزه تخصصی پزشکی شما داشته باشد.

سرعت پایین در لود صفحات سایت پزشکی

عموم افرادی که در مرور گر ها به دنبال یک متخصص می باشند معمولا به علت کمبود زمان، فرصت زیادی ندارند برای صرف کردن و صبوری در لود صفحات وب سایت پزشکی شما به همین ترتیب سرعت طراحی سایت شما می تواند از اهمیت به خصوصی برخوردار باشد و رضایت کاربر را به ارمغان بیاورد.

عدم دسترسی صاحب سایت پزشکی به پنل ادمین

شما بایستی سایتی طراحی کنید که پزشک به آسانی بتوان آز آن استفاده کند وبه اصلاح دارای نکات سخت نرم افزاری نباشد.

مزایای طراحی سایت پزشکی

با توجه به عصری که در آن زندگی میکنیم و پیشرفت تکنولوژی و همه گیر شدن اینترنت و افزایش استفاده از فضای مجازی، شبکه های اجتماعی و به طور کلی اینترنت، اهمیت داشتن وب سایت برای همه کسب و کارها مشهود است. پزشکان نیز از این قائله مستثنی نبوده و با طراحی یک سایت پزشکی حرفه ای میتوانند از مزایای زیادی برخوردار شوند. مزایایی مثل نوبت دهی آنلاین در سایت پزشکی که دیگر نیازی به صرف کردن زمان توسط منشی پزشک نخواهد بود و بیماران از طریق سایت رزرو آنلاین میتوانند وقت بگیرند.

از دیگر مزایای طراحی سایت پزشکی میتوان به جلب اعتماد بیماران نسبت به پزشک و کلینیک نام برد.

یکی دیگر از مزیت های داشتن وب سایت برای پزشکان سئو سایت پزشکی یا بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو مثل گوگل می باشد. اگر میخواهید درباره سئو و کاربرد آن بخوانید مقاله سئو چیست را مطالعه نمایید.

نمونه های طراحی سایت پزشکی

میخواهیم برای نمونه چند سایت پزشکی موفق را معرفی کرده و به تحلیل آن بپردازیم.

سایت پزشکی سلام دکتر

وب سایت پزشکی سلام دکتر به آدرس اینترنتی www.hidoctor.ir یک سایت موفق در زمینه پزشکی می باشد. این سایت پزشکی با نام تجاری مجله پزشکی دکتر سلام در زمینه مقالات و محتوای پزشکی و سلامت فعالیت می کند و در اصل یک سایت محتوایی یا وبلاگ می باشد که هدف آن ارتقای سطح علمی جامعه در زمینه سلامت در حوزه های مختلف می باشد.

وبلاگ پزشکی دکتر سلام دارای امکان برچسب گذاری برای مقالات مختلف می باشد که با داشتن برچسب، کاربر میتواند با انتخاب برچسب مورد علاقه خود تمامی مقالات و یا مطالب پزشکی مربوط به آن برچسب را مشاده نموده و مطالعه کند. بخش دیگری در این سایت ساختمان پزشکان می باشد که در آن به معرفی  پزشکان اختصاص داده شده است و همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید تعدادی محدود از پزشکان در صفحه اصلی وب سایت نمایش داده می شود و برای مشاهده لیست کامل پزشکان و متخصصان باید مشاهده همه را کلیک نمایید تا به ساختمان پزشکان منتقل شوید.

بخش های دیگر این سایت پزشکی مانند برترین ها، منتخب ها، محبوب ترین ها در صفحه اصلی سایت قرار گرفته که هر کدام از این عناوین مربوط به دسته بندی خاصی می باشد.

کلید یا باکس جستجو در بالای منو قرار گرفته که کاربران میتوانند از آن طریق مطلب و موضوع پزشکی و سلامتی که دنبال آن هستند را به راحتی تایپ کرده و پیدا کنند. یک امکان اضافه ای که در دکتر سلام وجود دارد تغییر شکل سایت به 2 حالت روز و شب می باشد که با کلیک بر آیکون “حالت شب” کل صفحات سایت پزشکی به رنگ تیره تغییر کرده و از آزار چشم خواتننده کاسته می شود.

نحوه دسته بندی و منو بندی این سایت با رعایت اصول سئو سایت پزشکی بوده به این شکل که در گروه های منو عناوین کلی با انکر تکست پر جستجو انتخاب شده است و این باعث می شود که ارزش آن کلمات که در گروه ها قرار دارد نزد موتورهای جستجو بالاتر رفته و اعتبار این صفحات نیز بیشتر شود.

نمونه سایت پزشکی | مجله پزشکی دکتر سلام

نمونه سایت پزشکی | مجله پزشکی دکتر سلام

سایت پزشکی دکتر صدری منش

طراحی سایت پزشکی پارالاکس در وب سایت دکتر صدری منش به آدرس اینترنتی www.drsadrimanesh.com زیبایی و جذابیتی منحصر به فرد ایجاد نموده است. فعالیت این وب سایت در زمینه دندانپزشکی می باشد و در طراحی این سایت از تکنولوژی طراحی سایت پارالاکس استفاده شده است. رنگ انتخاب شده در سایت دندانپزشکی فوق بنا به درخواست کارفرما از رنگ های مشکی و سفید انتخاب شد و سعی بر این شد تا ترکیب رنگها و مرزبندی بین قسمت های مختلف سایت با روش های خلاقانه ای مشخص شود تا ظاهری زیباتر و مناسبی را برای بیننده و کاربران به ارمغان آورد.

نمونه سایت دندان پزشکی | وب سایت دکتر صدری منش

نمونه سایت دندان پزشکی | وب سایت دکتر صدری منش

وب سایت مامایی نوین ماما

طراحی سایت پزشکی تخصصی نوین ماما به آدرس اینترنتی www.novinmama.com در زمینه ارائه مطالب و مقالات جدید و تخصصی در حوزه مامایی، زنان و زایمان و ناباروری می باشد. از امکانات سایت نوین ماما میتوان به تالار گفتگوی این سایت پزشکی اشاره کرد که کاربران میتوانند با ورود به بخش فروم یا تالار گفتگو با دیگران نظرات خود را به اشتراک گذاشته و یا درباره موضوعات مختلف با ایجاد یکتاپیک جدیدبه بحث و گفتگو بپردازند. صفحه اصلی این سایت با رنگ های صورتی و سبز چشم نوازی می کند. رنگهایی که بیشتر در حوزه مامایی و ایجاد آرامش و ارتباط بین مادران جلوه ای زیبا بخشیده است.

نمونه سایت مامایی | وب سایت نوین ماما

نمونه سایت مامایی | وب سایت نوین ماما

برای ما پیام ارسال کنید

بیایید درباره وب سایت شما صحبت کنیم

نام و نام خانوادگی
تفن
ایمیل
نام برند
اطلاعات بیشتر در رابطه با نیازتان را برای ما بنویسید