خانهوبلاگبازاریابی اینترنتیاندازه سایز استوری اینستاگرام و ابعاد IGTV و هایلایت اینستاگرام
اندازه سایز استوری اینستاگرام و ابعاد IGTV و هایلایت اینستاگرام

اندازه سایز استوری اینستاگرام و ابعاد IGTV و هایلایت اینستاگرام

میتوانید برای داشتن یک کاور هایلایت خوب، ابعاد 180 در 180 پیکسل مانند عکس زیر طراحی کنید. تصویر زیر برش نخورده می باشد و ابعاد آن مربع است لذا برای مشاهده و دانلود سایز استاندارد کاور هایلایت Instagram روی تصویر کلیک کنید.

اگر بخواهیم استوری اینستاگرام ما به طور کامل و با ظاهری مناسب برای کاربران و بازدید کنندگان پیج نمایش داده شود باید استاندارد سایز استوری در اینستاگرام را بدانیم و برای تهیه استوری و یا طراحی فریم ویدئو در igtv و هایلایت های اینستاگرام این ابعاد و سایز را رعایت نماییم.


مدیریت شبکه های اجتماعی شما


ابعاد استوری اینستاگرام

تصویر زیر برش نخورده می باشد و  برای مشاهده و دانلود سایز استاندارد استوری Instagram روی تصویر کلیک کنید.

اندازه‌ی سایز استوری در اینستاگرام چقدر است

ابعاد ویدئو در IGTV اینستاگرام

تصویر زیر برش نخورده می باشد و  برای مشاهده و دانلود سایز استاندارد  IGTV Instagram روی تصویر کلیک کنید.

اندازه ی ابعاد استوری در اینستاگرام

ابعاد و اندازه کاور هایلایت Highlights اینستاگرام

کاور هایلایت اینستاگرام شبیه به عکس پروفایل می باشد و می بایست یک تصویر مربع برای آن در نظر بگیرید.

میتوانید برای داشتن یک کاور هایلایت خوب، ابعاد 180 در 180 پیکسل مانند عکس زیر طراحی کنید. تصویر زیر برش نخورده می باشد و ابعاد آن مربع است لذا برای مشاهده و دانلود سایز استاندارد کاور هایلایت Instagram روی تصویر کلیک کنید.

ابعاد و سایز کاور هایلایت در اینستاگرام

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
پایدار سامانه

شرکت پایدار سامانه، نشان‌دهنده رویایی جذاب و پر احساس در دنیای فناوری و خدمات دیجیتال است. ما با آتشی برافروخته از انگیزه و تعهد، تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا برای مشتریان عزیزمان، تجربه‌ای بی‌نظیر از خدمات بی‌مانند را فراهم آوریم. تیم متخصص و پرانرژی ما، همیشه در حال جلب رضایت شما و بهبود پیوسته خدماتمان است. ما اعتقاد داریم که موفقیت ما به واسطه موفقیت شماست و همچنین با تکیه بر مفهوم برد-برد، مسیر مشترکی را با شما طی می‌کنیم. اینجاست که ما نه تنها شرکتی هستیم، بلکه یک خانواده‌ی پایدار و احساسی که در کنار شماست. ما برای پیوستن به مسیر موفقیت شما و ایجاد تفاوت واقعی در دنیای دیجیتال همراه شما هستیم.

نظرات کاربران

پایدار سامانه

سلام بر شما دوست عزیز. استفاده از ابعاد و سایز استاندارد در استوری یا پست اینستاگرام به شما کمک میکنه پست شما تحت کنترل باشه و کاربر در هر دستگاه با ابعاد مختلف نمایشگر، تصویر رو به خوبی و کامل رویت کنه. برای مثال اگر دیده باشید برخی پست ها هست که به صورت چند اسلاید در یک پست منتشر میشه که کاربر باید ورق بزنه. اگر بخواید تصاویر و نوشته ها در اون پست با اسلاید بعد هماهنگ و در یک قاب استاندارد نشون بده، حتما باید ابعاد رو استاندارد انتخاب کنید. حتما دیدید گاهی یک پست خیلی بزرگ نمایش داده میشه و یک ویدئو در igtv به صورت کامل نمایش داده نمیشه و انگار ویدئو رو زوم کردند. علت این اتفاق استاندارد نبودن پست یا ویدئو در igtv یا استوری و پست می باشد. موفق باشید.

۱۴۰۰/۱/۱۴

نوبتی

توی گوشی های سایز مختلف زوم میشه چیکار باید کرد؟

۱۳۹۹/۱۱/۱۰

عالی بود

۱۳۹۹/۱۰/۱۹

سلیمه

ابعاد استوری مگه مهمه؟ خب چه فرقی میکنه اگه سایز عکس رو تغییر بدیم یا ندیم. من همیشه هم پست هام و هم استوریام رو همینجوری میزارم مشکلی هم ندارم.

۱۳۹۹/۸/۲۷

دیدگاه شما

ثبت