خانهوبلاگپایدار کدهراهنمای ورود به پنل مدیریت سایت
راهنمای ورود به پنل مدیریت سایت

راهنمای ورود به پنل مدیریت سایت

در این پست میخواهیم بدون اتلاف وقت نحوه ورود به پنل مدیریت پایدار سامانه را به شما آموزش دهیم.

در این پست میخواهیم بدون اتلاف وقت نحوه ورود به پنل مدیریت پایدار سامانه را به شما آموزش دهیم.

ورود به کنترل پنل

صفحه ورود به پنل مدیریت

  1. برای رفتن به صفحه ورود پنل مدیریت باید بعد از نام دامنه خود که “com.” یا “ir.” یا نام انتخابی خود میباشد، یک “admin/” قرار دهید تا به این صفحه هدایت شوید.
  2. در این بخش شما رمز عبوری که بعد از تحویل سایت به شما گفته میشود را وارد کنید.
  3. در این قسمت نام کاربری خود را وارد میکنید و سپس بر روی دکمه ورود کلیک میکنید.

ورود به بخش صفحات داخل سایت

صفحه اصلی پنل مدیریت

در اینجا شما اگر اطلاعات کاربری خود را به درستی وارد کرده باشید، وارد صفحه اصلی پنل مدیریت میشوید که دارای یک منوبار میباشد که تمامی دسترسی های لازم را برای شما نمایش میدهند. تعداد آیتم های این منو بسته به نوع سایت سفارشی تغییر میکنند و هرکدام دارای چند فیلد بیشتر یا کمتر خواهند بود اما بعضی از فیلد ها مانند لیست صفحات در تمامی این قالب ها وجود دارند که با استفاده از آن ها تغییرات اصلی سایت مانند افزودن صفحه محتوایی، تغییر عکس های اسلاید شو و … امکان پذیر میشوند.

ویدئوی آموزش ورود به پنل مدیریت سایت

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
پایدار سامانه

شرکت پایدار سامانه، نشان‌دهنده رویایی جذاب و پر احساس در دنیای فناوری و خدمات دیجیتال است. ما با آتشی برافروخته از انگیزه و تعهد، تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا برای مشتریان عزیزمان، تجربه‌ای بی‌نظیر از خدمات بی‌مانند را فراهم آوریم. تیم متخصص و پرانرژی ما، همیشه در حال جلب رضایت شما و بهبود پیوسته خدماتمان است. ما اعتقاد داریم که موفقیت ما به واسطه موفقیت شماست و همچنین با تکیه بر مفهوم برد-برد، مسیر مشترکی را با شما طی می‌کنیم. اینجاست که ما نه تنها شرکتی هستیم، بلکه یک خانواده‌ی پایدار و احساسی که در کنار شماست. ما برای پیوستن به مسیر موفقیت شما و ایجاد تفاوت واقعی در دنیای دیجیتال همراه شما هستیم.

نظرات کاربران

Houra wine

سلام … اگه پنل مدیریت سایتهایی که طراحی میکنید دقیقا همین چیزی هست که تو فیلم داره آموزش میده. واقعا مدیریت سایتهایی که طراحی اختصاصی میکنید خیلی ساده و همه پسنده

۱۳۹۹/۳/۲۲

دیدگاه شما

ثبت