خانهوبلاگافزایش فروشتنظیمات گوگل ادوردز: نحوه نوشتن عنوان، بودجه و جایگاه تبلیغ
تنظیمات گوگل ادوردز: نحوه نوشتن عنوان، بودجه و جایگاه تبلیغ

تنظیمات گوگل ادوردز: نحوه نوشتن عنوان، بودجه و جایگاه تبلیغ

میتوانید مبلغی را به عنوان مصرف روزانه برای تبلیغ از اعتبار کلی تعیین کنید برای مثال اگر اعتبار کلی شما 50 دلار است میتوانید برای تبلیغ محدودیت میزان مصرف 10 دلار را قرار دهید تا روزانه تبلیغ بیشتر از این مقدار از اعتبار کلی شما استفاده ننماید.

تنظیمات گوگل ادوردز

در این مقاله مهمترین اقداماتی که قبل از کمپین و برای کمپین باید انجام دهیم را ارائه میدهیم و همینطور موارد قابل تنظیم برای مدیریت کمپین تبلیغ گوگل ادوردز و نیز نحوه نوشتن عنوان، تعداد کاراکتر توضیحات متا و عنوان تبلیغ، تخصیص بودجه کمپین و تنظیم قیمت برای هر کلیک، نحوه تنظیم زمان نمایش تبلیغ، جایگاه تبلیغ در گوگل و … اشاره کردیم.

بودجه روزانه کمپین ادوردز(adwords)

میتوانید مبلغی را به عنوان مصرف روزانه برای تبلیغ از اعتبار کلی تعیین کنید برای مثال اگر اعتبار کلی شما 50 دلار است میتوانید برای تبلیغ محدودیت میزان مصرف 10 دلار را قرار دهید تا روزانه تبلیغ بیشتر از این مقدار از اعتبار کلی شما استفاده ننماید.

توجه نمایید که اگر روزانه کمتر از این مقدار مصرف کنید باقیمانده این 10 دلار روزانه از بین نخواهد رفت و در اعتبار شما باقی خواهد ماند..

نکته: ممکن است در برخی از موارد در تبلیغ، مبلغ بیشری از بودجه روزانه تعیین شده، مصرف شود که طبق قوانین گوگل تبلیغ میتواند تا حد اکثر 2 برابر بودجه روزانه نیز مصرف نماید که این مورد اغلب برای تبلیغاتی که کلیک بسیار بالایی دارند ممکن است این اتفاق رخ دهد.

زمان نمایش تبلیغ Google Ads

شما میتوانید برای تبلیغ ساعات مخصی تعیین کنید که تبلیغ تنها در ای ساعات و روزها نمایش داده شود

برای مثال تبلیغ در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 17 و در روزهای پنج شنبه از ساعت 9 الی 13 نمایش داده شود و در روزهای جمعه تبلیغ متوقف باشد

کشور نمایش تبلیغ ادوردز

بطور پیش فرض این گزینه بر روی تمام کشورها تنظیم گردیده که میتوان با توجه به محدوده فعالیت کسب و کار شما تعیین گردد. برای مثال تبلیغ شما تنها در ترکیه و آلمان نمایش داده شود و یا در تمام کشورها نمایش داده شود و فقط در آمریکا نمایش داده نشود.

امکان تعیین کشور ایران برای نمایش به طور مستقیم وجود ندارد و برای محدود نمودن نمایش تبلیغ به ایران باید نمایش تبلیغ در تمام کشورهای دیگر را محدود نمود تا تنها ایران باقی بماند.

انتخاب دستگاه نمایش

شما میتوانید نوع دستگاهی که برای نمایش تبلیغ استفاده شده است را نیز تعیین کنید. برای مثال میتوانید نمایش تبلیغ را فقط به گوشهای موبایل و یا کامپیوتر و یا تبلت و حتی ترکیبی از این سه حالت تنظیم کنید

جایگاه نمایش تبلیغ در گوگل

به طور کلی گوگل هفت جایگاه نمایش برای تبلیغات در صفحه اول نتایج جستجو تعیین کرده که چهار جایگاه از این هفت جایگاه برای بالای صفحه و سه جایگاه در اتهای صفحه قرار دارد. در صورت تکمیل تمام جایگاه های نمایش عامل تعیین کننده برای تعیین محل قرار گیری تبلیغ، میزان هزینه کلیک تنظیم شده برای کلیدواژه مورد نظر خواهد بود.

نمایش تبلیغ در بالا و پایین صفحه در گوگل

جهت نمایش تبلیغ در بالای صفحه اول لازم است که هزینه کلیک ها افزایش یابد که این موضوع منجر به افزایش میانگین هزینه کلیک می شود ، در نتیجه اعتبار اکانت شما سریعتر به پایان برسد همچنین در این حالت تبلیغ شما تعداد کلیک های کمتری نسبت به نمایش در پایین صفحه خواهد داشت.

عنوان یک (عنوان یک حداکثر 30 کاراکتر)

مثال: طراحی وب سایت/تماس با 44296876

عنوان دو (عنوان دو حداکثر 30 کاراکتر)

مثال: بدون کد با 35% تخفیف ویژه امروز

عنوان سه (عنوان سه حداکثر 30 کاراکتر) (اختیاری- نمایش رندوم)

توضیحات یک (توضیحات حداکثر 90 کاراکتر)

مثال : طراحی وب سایت سئو بیس با کدنویسی اختصاصی

توضیحات دو (توضیحات حداکثر 90 کاراکتر-اختیاری- نمایش رندوم)

مثال : طراحی سایت توسط تیم برنامه نویسی حرفه ای و نامدار در سطح کشور

نمونه عنوان و جایگاه تبلیغ در گوگل ادوردز

نمونه عنوان و جایگاه تبلیغ در گوگل ادوردز

لینک صفحه نمایش تبلیغ

https://paydarsamane.com/landing

کلیدواژه ها:

طراحی سایت

سئو و بهینه سازی سایت

تبلیغات هدفمند با بهره وری بالا

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
پایدار سامانه

شرکت پایدار سامانه، نشان‌دهنده رویایی جذاب و پر احساس در دنیای فناوری و خدمات دیجیتال است. ما با آتشی برافروخته از انگیزه و تعهد، تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا برای مشتریان عزیزمان، تجربه‌ای بی‌نظیر از خدمات بی‌مانند را فراهم آوریم. تیم متخصص و پرانرژی ما، همیشه در حال جلب رضایت شما و بهبود پیوسته خدماتمان است. ما اعتقاد داریم که موفقیت ما به واسطه موفقیت شماست و همچنین با تکیه بر مفهوم برد-برد، مسیر مشترکی را با شما طی می‌کنیم. اینجاست که ما نه تنها شرکتی هستیم، بلکه یک خانواده‌ی پایدار و احساسی که در کنار شماست. ما برای پیوستن به مسیر موفقیت شما و ایجاد تفاوت واقعی در دنیای دیجیتال همراه شما هستیم.

دیدگاه شما

ثبت