خانهوبلاگراه اندازی سایتFramework Class Library چیست؟
Framework Class Library چیست؟

Framework Class Library چیست؟

مجموعه ای از کلاس ها، آبجکت ها و توابع که قبلا توسط تیم مایکروسافت نوشته شده است و بصورت کتابخانه آماده و از قبل نوشته شده در اختیار برنامه نویسان قرار داده شده است

Table of Contents

مجموعه ای از کلاس ها، آبجکت ها و توابع که قبلا توسط تیم مایکروسافت نوشته شده است و بصورت کتابخانه آماده و از قبل نوشته شده در اختیار برنامه نویسان قرار داده شده است با نام Framework Class Library منتشر شده است که بصورت مخفف FCL نیز مورد استفاده قرار می گیرد. می توان اینگونه گفت که .NET Framework شامل Framework Class Library می باشد که مجموعه از اسمبلی ها و DLL هاست که در دل آنها هزاران نوع مختلف تعریف شده است که هر کاری را می توانند انجام دهند.

مفهوم کتابخانه در برنامه نویسی

مفهوم کتابخانه در برنامه نویسی

FCL چیست؟

Framework Class Library یک کامپوننت از دات نت فریم ورک است که اولین پیاده سازی از CLI یا همان زیر ساخت زبان مشترک مایکروسافت محسوب می شود و بعنوان مجموعه هایی از کلاس های پایه با قابلیت استفاده مجدد (reusable classes)، اینترفیس ها (interfaces) و انواع داده (value types) و پیاده سازی هر چیزی که در Base Class Library (BCL) موجود است می باشد.

BCL چیست؟

BCL چیست؟

در تصویر زیر می توانید نقش FCL را ببینید که در این مسیر چه نقشی را بازی می کند:

Framework Class Library چیست؟

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
پایدار سامانه

شرکت پایدار سامانه، نشان‌دهنده رویایی جذاب و پر احساس در دنیای فناوری و خدمات دیجیتال است. ما با آتشی برافروخته از انگیزه و تعهد، تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا برای مشتریان عزیزمان، تجربه‌ای بی‌نظیر از خدمات بی‌مانند را فراهم آوریم. تیم متخصص و پرانرژی ما، همیشه در حال جلب رضایت شما و بهبود پیوسته خدماتمان است. ما اعتقاد داریم که موفقیت ما به واسطه موفقیت شماست و همچنین با تکیه بر مفهوم برد-برد، مسیر مشترکی را با شما طی می‌کنیم. اینجاست که ما نه تنها شرکتی هستیم، بلکه یک خانواده‌ی پایدار و احساسی که در کنار شماست. ما برای پیوستن به مسیر موفقیت شما و ایجاد تفاوت واقعی در دنیای دیجیتال همراه شما هستیم.

دیدگاه شما

ثبت