خانهوبلاگشروع کسب و کارطراحی سایت خبری با مدل درآمدی تبلیغات
طراحی سایت خبری با مدل درآمدی تبلیغات

طراحی سایت خبری با مدل درآمدی تبلیغات

برای راه اندازی یک کسب و کار و یا برای شروع و ران کردن یک استارت آپ ابتدا می بایست یک مدل درآمدی مشخص و یک برنامه دقیق تدوین نمود.

شروع کسب و کار آنلاین

برای راه اندازی یک کسب و کار و یا برای شروع و ران کردن یک استارت آپ ابتدا می بایست یک مدل درآمدی مشخص و یک برنامه دقیق تدوین نمود.

یک عبارت معروف وجود دارد که میگوید یک میلیارد تومان اول سخت و دشوار است و برای کسب یک‌میلیارد دوم و سوم میزان دشواری آن بسیار کاهش می یابد. می خواهیم به شما روشی را جهت کسب درآمد از طریق وب سایت خبری یا بلاگ آموزش دهیم.

ایده‌ای که میخواهیم به شما معرفی نماییم راه اندازی و طراحی سایت خبری با هدف بالا بردن ترافیک و بازدید سایت برای کسب درآمد از طریق گرفتن تبلیغات و ریپورتاژ آگهی است.

برای درک بهتر موضوع یک مثال میزنیم. وب سایت هایی مثل زومیت، نی نی سایت، کجارو، چطور، تکراتو و… با هدف تولید محتوا و کسب درآمد از طریق تبلیغات طراحی شده اند.

طراحی سایت زومیت توسط بهترین شرکت طراحی سایت

طراحی سایت های اختصاصی را تنها با پایدار سامانه بخواهید، این مجموعه یکی از قویترین ها در حوزه دیجیتال است.

روش فعالیت این سایت ها به این شکل است: برای مثال وب سایت نی نی سایت که دارای رنک الکسای ۱۳ می باشد دارای محتوا و مقالاتی در حوزه مامایی و زنان، زایمان، تربیت، آموزش و خیلی از موضوعاتی در این زمینه می باشند.(وب سایت الکسا، یک ابزار تجزیه و تحلیل و گزارش دهی سئوی سایت می باشد که از اعتباری نسبی در دنیا برخوردار است)

معمولا محتوای وب سایت های خبری موفق، به طور مستمر در موضوعات مرتبط با ماهیت سایتشان توسط تیم نویسندگان و کپی رایترها که وظیفه تولید محتوا (ترجمه یا دست نوشت) را دارند تغذیه می شوند و هر روز با انتشار محتوای با کیفیت و خواندنی و جذاب، روز به روز به طرفداران و کاربران خود اضافه می کنند. شاید برای شما جالب باشد که پشت صحنه اکثر این وب سایتهای موفق و پر بازدید، شرکت های تبلیغاتی و فعال در حوزه دیجیتال مارکتینگ می باشند که با استفاده از این رسانه یعنی وب سایت های خبری خود به درآمدهای هنگفت و قابل توجهی دست می یابند.

اقدامات اولیه برای راه اندازی سایت خبری با رویکرد تبلیغات

  1. طراحی سایت
  2. خرید هاست و دامنه سایت
  3. تولید محتوا توسط یک تیم حرفه ای

هزینه های مورد نیاز برای برآورده نمودن این عناوین

هزینه طراحی سایت: جهت عقد قرارداد طراحی و راه اندازی یک سایت یا وبلاگ خبری یا سایت تبلیغاتی می بایست از طریق یک شرکت اقدام نمایید نه یک شخص حقیق که در آینده به هر دلیل ایجاد مشکل نماید تا علاوه بر طراحی و راه اندازی سایت، مسئولیت سئو و بهینه سازی سایت را نیز که یکی از بخش های مهم و تاثیر گذار در این کسب‌وکار میباشد، بعهده بگیرد.

شما به دو روش می توانید طراحی سایت خبری خود را استارت بزنید.

  1. طراحی وب سایت با استفاده از سی ام اس CMS های آماده مثل وردپرس و جوملا و …
  2. طراحی سایت اختصاصی و دستنویس با استفاده از ASP.NET و C#
برای داشتن یک سایت درست و اصولی شما می توانید به راحتی از طراحی سایت اختصاصی استفاده کنید.

طراحی سایت خبری با ورد پرس

در مورد روش اول یعنی ساخت یک سایت خبری با وردپرس میتوان به مزایا و معایبی اشاره نمود. مزایای طراحی سایت خبری وردپرس، قیمت تمام شده راه اندازی و نصب قالب وردپرس خبری می باشد که شرکت طراحی سایت پایدار سامانه با داشتن یک فریم ورک قدرتمند و کامل توانسته است تا هزینه طراحی سایت اختصاصی و کدنویسی شده را کاهش داده و حتی قیمت تمام شده ساخت سایت خبری اختصاصی را از قالب خبری ورد پرس کمتر اخذ نماید. در مورد معایب آن نیز می توان به کنترل پنل پیچیده، عدم داشتن امنیت سایت به دلیل نصب پلاگین های مختلف خبری و یا قالب هایی که توسط افراد و شرکتهای گوناگون در هرجای دنیا نوشته شده است اشاره نمود.

طراحی سایت خبری با کد نویسی اختصاصی

در مورد روش دوم یعنی طراحی سایت خبری اختصاصی نیز به معایب و مزایای آن می پردازیم. در مورد مزایای ساخت سایت کدنویسی شده می توانیم به سئو بیس بودن آن اشاره نمود. یعنی کلیه اصول و زیرساخت های سئو تکنیکال در آن پیاده سازی شده و همچنین سرعت بالای سایت و کنترل پنل ساده و شیوای آن اشاره کرد. یکی دیگر از مزایای بسیار مهم طراحی سایت اختصاصی، امکان تغییرات و توسعه سایت خبری شما در آینده می باشد یعنی شما در هر زمانی اراده کردید میتوانید به تدریج امکانات مورد نظر خود را به آن اضافه نمایید ولی در حالت انتخاب قالب خبری در وردپرس این امکان وجود ندارد و می بایست همان ابتدا در انتخاب قالب خبری سایت دقت لازم را داشته باشید.

هزینه تولید محتوا: تولید محتوای سایت خبری شما می تواند به صورت کاملا تخصصی باشد و بر اساس تخصص و حرفه خود موضوع سایت را انتخاب نمود که در این صورت میتوانید خودتان شخصا مسئولیت تولید محتوای سایتتان را بعهده بگیرید که البته در کل توصیه می شود که این امور را به شرکت هایی که فعالیتشان این موضوع است سپرد تا محتوای تولید شده حرفه ای و نیز سئو شده باشد.

هزینه خرید هاست یا همان فضای میزبانی وب و نیز ثبت دامنه: برای فضای یک سایت خبری در هنگام شروع کار مقدار 1 گیگ فضای میزبانی وب کفایت می کند و در صورت افزایش حجم اطلاعات میتوان میزان فضای هاست را افزایش داد. برای دامنه سایت خبری نیز باید دقت لازم را داشته باشید چرا که نام و اسم کسب و کار شما میتواند در دامنه انتخابی عنوان شود و نقش مهمی را در برند سازی شما ایفا نمود.

هزینه فضای میزبانی وب و نیز ثبت دامنه توسط شرکت پایدار سامانه به مدت یکسال رایگان بوده و بابت هاست و دامین هیچ هزینه ای از مشتری دریافت نخواهد شد.

برای داشتن یک سایت اصولی و درست به شما پیشنهاد می کنیم تا از طراحی سایت اختصاصی استفاده کنید.

سرمایه مورد نیاز جهت شروع کار

نتیجه ای که می توان از تجزیه و تحلیل و اندازه گیری منابع مذکور گرفت این است که در کل هزینه راه اندازی یک سایت خبری و نگهداری و پشتیبانی آن مبلغ بسیار ناچیزی می باشد. به طور کلی طراحی سایت های ورد پرسی می تواند یکی از گزینه های بسیار مناسبی برای شما باشد چرا که برای افرادی که از سرمایه بسیاری برخوردار نیستند، طراحی سایت های ورد پرسی اولین و راحت ترین گزینه هایی می باشد که می توانید با آن کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی کنید.

طراحی سایت اختصاصی

از جمله دیگر انواع سایت هایی که در دسته طراحی سایت قراردارد طراحی سایت اختصاصی می باشد، برای داشتن یک سایت عالی قطعا نیازمند سرمایه خوبی هستیم بنابراین طراحی سایت های اختصاصی ممکن است در مقایسه با سایت های وردپرسی از ارزش و رتبه بالاتری نزد گوگل برخوردار باشد، وجود کدهای استاندار طراحی شده برای سایت در کنار آن طراحی مطابق با میل و سلیقه شما همگی می تواند از جمله گزینه های بسیار عالی باشد که می تواند برای شما به همراه داشته باشد.

از جمله دیگر ویژگی های این نوع از سایت ها را می توان سئو سریع سایت در نظر گرفت از این رو است که تمامی این گزینه ها می تواند برای کسب و کار شما سودآوری بیشتری را به همراه داشته باشد.

روش کسب درآمد و اقدامات لازم

روش کار به اینصورت است که پس از اتمام طراحی سایت خبری که حدود 21 روز به طول می انجامد می بایست عملیات سئو و بهینه سازی سایت و تولید محتوا را آغاز نماییم و پس از اینکه ترافیک سایت به حد قابل قبولی رسید وقت آن است که تبلیغات کلیکی یا بنری را در سایت خود شروع کنیم. برای این منظور وب سایت های معتبر زیادی وجود دارند که نمونه ای از این سایت ها میتوان به وب شرکت یکتانت، ای نتورک، کلیک یاب و …  اشاره نمود.

برای طراحی و دیزاین سایت پایدار سامانه می تواند به شما در این زمینه به راحتی یاری برساند.

گرفتن سفارش تبلیغات برای وب سایت خبری شما

سفارش تبلیغات را از چه طریقی می بایست گرفت؟

همانطور که گفتیم کافیست دامنه سایت خبری تان را در وب سایت هایی مانند یکتانت و غیره ثبت نمایید تا برای دامنه شما یک اسکریپت تولید نمایند و شما نیز باید این اسکریپت را در صفحات مختلف سایت و یا در جاهای مختلفی که برای تبلیغات و بنرها در نظر گرفته شده تعبیه نمایید تا بر حسب تعداد کلیک هایی که کاربران سایت خبری شما روی این بنرها خواهند کرد اعتبار ریالی شما اضافه خواهد شد و از این طریق کسب درآمد آغاز می شود. حالا برای هر صفحه تعداد زیادی تبلیغات و بنرها وجود دارند که وظیفه شما بعنوان مدیر سایت خبری این است که از روشهای مختلف کاربران را جذب سایت خود نمایید که یکی از این روشها موج سازی خبری می باشد.

سخن آخر

امیدواریم با مطالعه این مطلب اطلاعاتی راجع به کسب درآمد از طریق طراحی وب سایت خبری از مقدار سرمایه اولیه مورد نیاز تا روش های افزایش ترافیک سایت، کسب نموده باشید. در صورتی که هر سوال یا ابهامی در این زمینه داشتید می توانید در زیر همین پست با ما در میان بگذارید.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
پایدار سامانه

شرکت پایدار سامانه، نشان‌دهنده رویایی جذاب و پر احساس در دنیای فناوری و خدمات دیجیتال است. ما با آتشی برافروخته از انگیزه و تعهد، تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا برای مشتریان عزیزمان، تجربه‌ای بی‌نظیر از خدمات بی‌مانند را فراهم آوریم. تیم متخصص و پرانرژی ما، همیشه در حال جلب رضایت شما و بهبود پیوسته خدماتمان است. ما اعتقاد داریم که موفقیت ما به واسطه موفقیت شماست و همچنین با تکیه بر مفهوم برد-برد، مسیر مشترکی را با شما طی می‌کنیم. اینجاست که ما نه تنها شرکتی هستیم، بلکه یک خانواده‌ی پایدار و احساسی که در کنار شماست. ما برای پیوستن به مسیر موفقیت شما و ایجاد تفاوت واقعی در دنیای دیجیتال همراه شما هستیم.

نظرات کاربران

موسوی

چطور نیاز به 1200000پول هست؟مگه هاست و دامین رایگان نیست؟

۱۳۹۸/۷/۱۲

دیدگاه شما

ثبت