خانهوبلاگبازاریابی اینترنتیساخت کیوآر کد رایگان
۱۴۰۰/۹/۲۸
660
ساخت کیوآر کد رایگان

ساخت کیوآر کد رایگان

کدهای QR را می توان تقریباً روی هر چیزی قرار داد، بنابراین اگر آنها را در اطراف خود مشاهده کردید، از کارت های شناسایی شرکت گرفته تا تابلوهای راهنما و رسید پرداخت در فروشگاه ها، تعجب نکنید.

استفاده و تعریف کد QR

کدهای QR را می توان تقریباً روی هر چیزی قرار داد، بنابراین اگر آنها را در اطراف خود مشاهده کردید، از کارت های شناسایی شرکت گرفته تا تابلوهای راهنما و رسید پرداخت در فروشگاه ها، تعجب نکنید.

چگونه می توان یک کد QR ساخت؟

ایجاد یک کد QR بسیار ساده تر از آن چیزی است که فکر می کنید.

ده ها مولد کد QR برای دانلود در گوشی هوشمند شما از طریق فروشگاه اپل یا گوگل پلی استور موجود است.

همچنین می توانید آنها را به صورت آنلاین با استفاده از سایت های مختلف ایجاد کنید، از جمله:

  1. qr-code-generator.com
  2. the-qrcode-generator.com

qrcode-monkey.com

ساخت کیوآر کد رایگان با سایت مانکی

سایت مانکی یکی از بهترین سایت ها برای ساخت کیو آر کد مد نظر شماست.

بیایید قدم به قدم در ساخت QR کد پایدار سامانه با ما همراه باشید. بعد از آن میتوانید هر بارکدی که دوست دارید برای سایت خود بسازید.

در مرحله اول باید وارد سایت qrcode-monkey.com شوید.

بعد از ورود باید لینک خود را در کادر نارنجی رنگ قرار دهید.

نکته : اگر سایت شما دارای گواهی ssl  است بهتر است بعد از قرار دادن آدرس سایت خود در کادر آن را با حالت http””

بنویسید.

درقسمت پایین کادر سایت سه کادر وجود دارد که هرکدام قابلیت های متفاوتی را به کیوآر کد شما اضافه میکنند.

اولین قسمت set color است که میتوانید رنگ های دلخواه خود را به کیوآرکد اضافه کنید. قابلیت رنگی شدن کیوآرکد آن را خاص و متمایز میکند.

دومین قسمت add logo image است که میتوانید لوگو وب سایت خود را آپلود کنید. لوگو شما به صورت مربعی در وسط QR CODE قرار خواهد گرفت.

سومین قسمت customize design است که میتوانید طراحی های متفاوت از لوگوی خود داشته باشید.

ساخت کیوآرکد رایگان

تمامی مراحل بالا برای ثبت کیوآر کد شما اختیاری است. در مرحله بعد هنگامی که تمامی المان های مد نظر خود را اعمال کردید میتوانید کادر سبز رنگ را کلیک کنید و Qr Code مد نظر خود را بسازید. در کنار کادر سبز رنگ نیز میتوانید کیوآر کد خود را به صورت فرمت PNG دانلود نمایید. امکان دانلود کد شما به صورت فایل های مختلف همانند پی دی اف نیز وجود دارد. و QR Code شما حاضر است!

ساخت کیوآر کد رایگان با سایت مانکی

یکی از مزایای استفاده از برنامه‌ها و وب‌سایت‌های تولیدکننده کد QR این است که می‌توانید به راحتی یک کد QR بر اساس اطلاعاتی که وارد می‌کنید (لینک، اطلاعات تماس با یک شخص، رویدادی که می‌خواهید در آن شرکت کنید یا یک پیام متنی ایجاد کنید.) با قابلیت سفارشی سازی طرح در رنگ های مختلف و دانلود آنی و به اشتراک گذاری آن با هرکسی که می خواهید.

پس از تکمیل طراحی کد QR، می توانید آن را با استفاده از یک رسانه متفاوت دوباره ایجاد کنید. تا زمانی که بتوان کد QR را با استفاده از تلفن‌های هوشمند خواند و فهمید، می‌توان تقریباً از هر چیزی یک کد پاسخ تولید کرد.

سوالات متداول در مورد کدهای QR

آیا کدهای QR باید فقط سیاه و سفید باشند؟

خیر، تا زمانی که کنتراست بین نواحی روشن و تاریک حفظ شود، می تواند هر رنگی باشد و حتی می تواند چندین رنگ در یک نماد وجود داشته باشد.

آیا استفاده از کدهای QR رایج است؟

داده ها نشان می دهد که استفاده روزافزون از کدهای QR، طبق پلتفرم های Scanova و Statista ، نزدیک به 11 میلیون خانوار در سال 2021 از کدهای QR استفاده خواهند کرد که نسبت به سال 2018 که تنها 9.76 میلیون بود، افزایش قابل توجهی داشته است.

سه دلیل اصلی برای این امر وجود دارد:

ضریب نفوذ گوشی های هوشمند در این زمینه از 10 درصد در سال 2014 به 36 درصد در سال 2018 افزایش یافته است.

در حالی که اینترنت پرسرعت در تلفن های همراه از 48 درصد در سال 2014 به 61 درصد در سال 2018 رسیده است.

همچنین بسیاری از تلفن های همراه اکنون دستگاه‌های تلفن همراه دارای کدخوان‌های QR داخلی هستند که به افراد بیشتری این امکان را می‌دهد تا کدهای QR را بخوانند.

آیا کدهای QR ایمن هستند؟

کدهای QR حاوی داده های زیادی هستند، بنابراین احتمالاً می توان از آنها برای پنهان کردن اطلاعات فیشینگ استفاده کرد!

کلاهبرداران باهوش می توانند از کدهای QR برای هدایت کاربران به دانلود بدافزار استفاده کنند و اگر کدهای QR به لینک منتهی شوند، این احتمال وجود دارد که دامنه ای که کاربر به آن می رود هک شود.

چگونه از خود در برابر کدهای QR مضر محافظت کنیم؟

شما هرگز نمی دانید که یک کد QR قبل از اینکه آن را با یک خواننده اسکن کنید به کجا منتهی می شود، به همین دلیل مهم است که یک کد QR را انتخاب کنید که بتوانید به آن اعتماد کنید.

برنامه Kaspersky QR Scanner هر کد پاسخ سریع را بررسی می کند و قبل از باز کردن آن و هر آسیبی که به شما وارد می شود، مطمئن شود که ایمن است .

این به شما اطلاع می‌دهد که آیا یک خطر اساسی در کد QR وجود دارد، مانند:

  • فیشینگ
  • دانلود اجباری یک برنامه یا ارسال یک پیام گران قیمت از تلفن خود
  • لینک های خطرناک

اسکنر QR Kaspersky هنوز همه چیزهایی را که از یک برنامه برای خواندن کدهای QR نیاز دارید، مانند افزودن مخاطبین به تلفن، در اختیار شما قرار می دهد، اما همچنین تاریخچه ای از کدهایی را که قبلا خوانده اید ایجاد می کند تا بتوانید همه کارهایی را که با آن انجام داده اید پیگیری کنید، آن را بشناسید و در صورت انجام هرگونه آسیب، منابع احتمالی آسیب را بشناسید.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
پایدار سامانه

شرکت پایدار سامانه، نشان‌دهنده رویایی جذاب و پر احساس در دنیای فناوری و خدمات دیجیتال است. ما با آتشی برافروخته از انگیزه و تعهد، تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا برای مشتریان عزیزمان، تجربه‌ای بی‌نظیر از خدمات بی‌مانند را فراهم آوریم. تیم متخصص و پرانرژی ما، همیشه در حال جلب رضایت شما و بهبود پیوسته خدماتمان است. ما اعتقاد داریم که موفقیت ما به واسطه موفقیت شماست و همچنین با تکیه بر مفهوم برد-برد، مسیر مشترکی را با شما طی می‌کنیم. اینجاست که ما نه تنها شرکتی هستیم، بلکه یک خانواده‌ی پایدار و احساسی که در کنار شماست. ما برای پیوستن به مسیر موفقیت شما و ایجاد تفاوت واقعی در دنیای دیجیتال همراه شما هستیم.

دیدگاه شما

ثبت