خانهوبلاگشروع کسب و کارطراحی سایت شرکتی و مزایای داشتن وب سایت
طراحی سایت شرکتی و مزایای داشتن وب سایت

طراحی سایت شرکتی و مزایای داشتن وب سایت

با سفارش طراحی سایت شرکتی، سازمانی و خبری و داشتن یک وب سایت برای سازمان ها، نهاد ها کمک می کند از حجم زیاد مراجعه کنندگانشان کاسته شود و بتوانند با طراحی وبسایت شرکتی، سازمانی و خبری اخبار و اطلاعیه های خود را در دسترس همگان قرار دهند.

اهمیت داشتن وب سایت شرکتی

با طراحی سایت و داشتن یک وب سایت به کسب و کار و یا شرکت خودتان اعتبار و ارزش می دهید و به مشتریان و مراجعه کنندگان خود ثابت می کنید که همگام با جهانی شدن، شما نیز آپدیت و بروز می باشید و برای مشتریان خود ارزش قائلید و بفکر رضایت و آرامش آنها هستید و تا چه حد در کسب و کارتان جدی می باشید.

با وب سایت خود به تعداد تمامی کاربرانی که به اینترنت دسترسی دارند شعبه ای بدون دیوار  و نامحدود و در همه جای دنیا تاسیس می کنید و به مشتری این اطمینان را می دهید که بدون نیاز به کمترین هماهنگی و در هر ساعت از شبانه روز، می تواند خواسته ها و نظراتشان را با مدیران شرکت در میان بگذارد.


"برای آشنایی بیشتر با وب سایت، مقاله وب سایت چیست و چگونه کار می کند را مطالعه کنید."


اهمیت طراحی سایت شرکتی و سازمانی

با سفارش طراحی سایت شرکتی، سازمانی و خبری و داشتن یک وب سایت برای سازمان ها، نهاد ها کمک می کند از حجم زیاد مراجعه کنندگانشان کاسته شود و بتوانند با طراحی وبسایت شرکتی، سازمانی و خبری اخبار و اطلاعیه های خود را در دسترس همگان قرار دهند.

با سفارش طراحی وب سایت شرکتی و داشتن یک وب سایت، در زمان و هزینه هایی همچون مکان، پرسنل، تبلیغات و … صرفه جویی می شود.

با سفارش طراحی سایت شرکتی توسط یک شرکت طراحی سایت حرفه ای و داشتن یک سایت، نماینده ای 24 ساعته را در اختیار مراجعین خود قرار می دهید.

نکات مهم در طراحی سایت

اطلاع از روش ها و نکات مهم برای طراحی سایت و اینکه اصلا طراحی سایت چیست یکی از پایه ای ترین مطالبی است که قبل از سفارش یک پروژه طراحی سایت می بایست کارفرما به درستی نسبت به آن آگاهی داشته باشد. شروع پروژه طراحی سایت بدون اطلاع از مراحل عمومی و کلی این کار در بسیاری از موارد منجر به شکست پروژه شده است.

از این رو نیاز به آشنایی عمومی با مراحل و گام های یک پروژه طراحی سایت می تواند کمک موثری به کاهش هزینه های خود پروژه و بهبود جدی اثربخشی و تاثیر گذاری پروژه طراحی سایت داشته باشد.

اصول طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی از اصول و قواعدی پیروی می کند که باید توسط برنامه نویسان و طراحان گرافیک رعایت شود. این اصول به منظور رعایت استانداردهایی نگارش شده اند که به صورت مستقیم بر روی تجربه کاربری تاثیرگذار است. در ادامه 5 اصل طراحی سایت شرکتی را برای شما نام خواهیم برد و به توضیح اجمالی آنها خواهیم پرداخت.

برند سازی

برند سازی یک شرکت یک امر بسیار مهم و حیاتی در جهت بازاریابی و در نهایت فروش می باشد. اگر یک کسب و کار بتواند با روش های نوین و مرسوم برندسازی مانند شعار مخصوص، لوگو و رنگ اختصاصی در ذهن مشتریان برای خود فضاسازی کند، آنگاه می تواند به قله های بلند موفقیت و سود نیز فکر کند. با این اوصاف قالبی که برای سایت شرکتی طراحی می شود باید رنگ و بوی برند شرکت را نیز در بر داشته باشد تا در ادامه مسیر برندسازی قدم برداشته باشد.

مشخص کردن هدف

اگر هدف از طراحی سایت شرکتی را بدانیم، آنگاه می توانیم برای رسیدن به اهداف شرکت به توسعه سایت بپردازیم. بطور مثال یک شرکت هدف از طراحی سایت خود را صرفا معرفی محصولاتش به مشتریان در اینترنت در نظر گرفته است؛ پس باید با طراحی خود مسیر کاربری را به شکلی انجام دهد که مشتریان لیست محصولات را به راحتی مشاهده کنند و اطلاعات لازم را بدست آورند.

رابط کاربری

همانطور که بیان کردیم رابط کاربری به طور مستقیم با هدف طراحی سایت شرکتی ارتباط دارد. از این رو باید وظیفه طراحی رابط کاربری را به عهده یک تیم باتجربه طراحی UI/UX بسپارید تا یک نتیجه نهایی بی نقص عاید شما شود. در واقع هنر این تیم، پیش بینی مسیر کاربر در سایت است و باید تمام مراحل را کاملا واضح پیش پای آنها قرار بدهد.

شرکت های طراحی سایت

اگر قصد طراحی سایت را دارید برای سپردن آن و سفارش طراحی سایت، یکی از مهمترین عوامل موفقیت و داشتن یک وب سایت خوب، انتخاب شرکت طراحی سایت مناسب است یک شرکت طراحی سایت ممکن است با هزینه بسیار پایین برای شما طراحی سایت ارزان انجام دهد و یا با شرکتی مواجه شوید که ادعای طراحی سایت رایگان یا طراحی سایت حرفه ای ارزان کند ولی باید هوشیار باشید و با متخصصین حوزه طراحی سایت و برنامه نویسان وب سایت مشورت نمایید.

طراحی سایت

طراحی سایت های شرکتی

با طراحی سایت توسط شرکت طراحی سایت شما می تواند جایگاهی امن برای تمام کسانی که به اهمیت دنیای مجازی پی برده و خواهان حضور در آن هستند فراهم می شود.

یکی از مزایای ایجاد ارتباط با شرکت های طراحی سایت، می توان طراحی سایت به صورت کاملا اختصاصی و کد نویسی صفر تا صد دستنویس با توجه به نیاز مشتریان اشاره نمود.

ابتدا طی مشاوره های تلفنی با شرکت های طراحی سایت و یا جلسات حضوری در شرکت، نیاز و درخواست مشتریان دریافت و مطابق با آن راهکارهایی ارائه می گردد.

از دیگر مزایای شرکت های طراحی سایت  سرویس تحلیل وب سایت است، در این سرویس شرکت طراحی وب سایت تمام مشکلات سایت شما را آنالیز کرده و به شما راهکاری علمی و عملی در زمینه بهبود بازدید و فروش محصولات سایتتان ارائه خواهد داد.

در واقع در صورتی که شما با طراحی سایت پایدار سامانه همکاری کنید علاوه بر داشتن یک وب سایت حرفه ای که تمام اصول لازم مانند سرعت سایت، مقیاس پذیری، امنیت حرفه ای، بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو یا همان سئو SEO، کاربردپذیری و… در آن رعایت شده است سایر خدمات مرتبط با طراحی سایت مانند طراحی اپلیکیشن موبایل، خدمات سئو و بهینه سازی سایت SEO، مشاوره بازاریابی اینترنتی، تبلیغات، طراحی نرم افزارهای اختصاصی و حتی نرم افزار مالی حسابداری پایدار حساب و… را نیز خواهید داشت و از طرف دیگر کارشناسان باتجربه شرکت طراحی سایت پایدار سامانه همیشه در کنار شما هستند تا بتوانند شما را در زمینه بازاریابی اینترنتی و سئو بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو راهنمایی کنند. با خیال راحت می توانید رشد کسب و کار خود در فضای مجازی را به شرکت طراحی سایت پایدار سامانه بسپارید.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
پایدار سامانه

شرکت پایدار سامانه، نشان‌دهنده رویایی جذاب و پر احساس در دنیای فناوری و خدمات دیجیتال است. ما با آتشی برافروخته از انگیزه و تعهد، تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا برای مشتریان عزیزمان، تجربه‌ای بی‌نظیر از خدمات بی‌مانند را فراهم آوریم. تیم متخصص و پرانرژی ما، همیشه در حال جلب رضایت شما و بهبود پیوسته خدماتمان است. ما اعتقاد داریم که موفقیت ما به واسطه موفقیت شماست و همچنین با تکیه بر مفهوم برد-برد، مسیر مشترکی را با شما طی می‌کنیم. اینجاست که ما نه تنها شرکتی هستیم، بلکه یک خانواده‌ی پایدار و احساسی که در کنار شماست. ما برای پیوستن به مسیر موفقیت شما و ایجاد تفاوت واقعی در دنیای دیجیتال همراه شما هستیم.

دیدگاه شما

ثبت