خانهوبلاگراه اندازی سایتاصول اولیه طراحی سایت موفق و علت عدم موفقیت برخی سایت ها
اصول اولیه طراحی سایت موفق و علت عدم موفقیت برخی سایت ها

اصول اولیه طراحی سایت موفق و علت عدم موفقیت برخی سایت ها

چیزی که میخواهید این است که به اوج برسید و در ادامه مسیر به نکاتی که کم‌تر شرکت‌ها به آنها توجه می کنند بپردازید تا بتوانید با استراتژی بازاریابی دیجیتال موفق به هدف والای خود در دنیای فناوری و دیجیتال که هدف نهایی جذب مشتری و مخاطب است برسید.

طراحی سایت موفق

طراحی سایت موفق ویژگی هایی دارد که در صورت رعایت این ویژگی‌ها و اصولی که در این مقاله ذکر شده، احتمال موفقیت در سایت شما بسیار افزایش می یابد پس ابتدا حتما به پادکست زیر که در این فایل صوتی مهمترین نکات یک سایت موفق رو عنوان کردیم گوش کنید:

اکثر وب سایت‌ها با انگیزه و اشتیاق و سرشار از انرژی شروع به فعالیت می کنند تا در دنیای دیجیتال، خودی نشان دهند و بتوانند بازاری را که تا دیروز فقط بصورت سنتی در آن فعالیت می کردند از سایر رقبا بگیرند و در دهکده جهانی اینترنت عرض اندام کنند.

قدم اول، داشتن یک وب‌سایت برای کسب و کارتان می باشد که طراحی سایت  شاید راحت ترین مرحله باشد، البته نکاتی که در انتخاب شرکت طراحی سایت باید در نظر بگیرید را عنوان نمی کنیم که خود معقوله‌ای بسیار حساس و پیچیده می باشد که در مقالات دیگر بصورت مو شکافانه در مورد انتخاب بهترین شرکت طراحی وب سایت به آن پرداخته‌ایم، هدف از نوشتن این مقاله این است که بعد از آن که شما طراحی سایت شرکتی و یا طراحی سایت فروشگاهی خود را به پایان رساندید و این امر را با موفقیت انجام دادید، چیزی که میخواهید این است که  به اوج برسید و در ادامه مسیر به نکاتی که کم‌تر شرکت‌ها به آنها توجه می کنند بپردازید تا بتوانید با استراتژی بازاریابی دیجیتال موفق به هدف والای خود در دنیای فناوری و دیجیتال که هدف نهایی جذب مشتری و مخاطب است برسید.

رازهای در مورد طراحی سایت موفق

اصول اولیه طراحی سایت موفق

اصلا بیاید بصورت کلی و گذرا این موارد را با هم مروری بکنیم و بعد از آن که سرفصل های مهم و با اهمیت موفقیت وب سایت را شناختیم به آسیب شناسی بپردازیم:

  • طراحی یک وب سایت تمام عیار با رعایت نکات فنی و حرفه ای در کنار ظاهری زیبا و کاربر پسند
  • سئو کردن و بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو با هدف بیشتر دیده شدن در صدر نتایج گوگل و دیگر موتور های جستجوگر ( سئو چیست؟ )
  • تولید محتوای با ارزش و غیر کپی، نوشتن مقالات عمومی و تخصصی در زمینه شغلی مورد نظر
  • فعالیت در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، تلگرام، لینکدین و شبکه های اجتماعی بی شماری که به نوع فعالیت مجموعه نیز بستگی دارد
  • تبلیغات برای وب سایت با متد های متنوع مانند تبلیغ کلیکی، تبلغ بنری و یا تبلیغات گوگلی و دیگر موارد

مواردی که در بالا عنوان شد، مانند سئو چیست و تولید محتوای با ارزش و غیر کپی، شاید خیلی کلی باشد اما می توان گفت تمامی مسیر موفقیت برای یک وب سایت از طراحی آن تا سئو seo و بازاریابی را شامل می شود، می توانیم موارد زیادی را در مابین این گزینه ها اضافه کتیم اما به نوعی این موارد در دل همین آیتم های نوشته شده وجود دارند.

تولید محتوای با ارزش

علت های مهم عدم موفقیت یک وب سایت

اگر شما وب سایت دارید و تمامی این پارامتر های موفقیت را قبلا انجام داده اید، حتی اگر وب سایت ندارید و یا برخی موارد را رعایت نکردید، همراه باشید تا بررسی کنیم چه کار هایی باعث می شود تا وب سایت ما از دور رقابت خارج شوند و به مرور و یا حتی به سرعت اعتبار سایت ما از دید گوگل و یا کاربران از دست می رود:

  • طراحی وبسایت غیر اصولی و بد
  • عدم رعایت نویگیشن سایت یا منو بندی مناسب
  • تبلیغات زیاد و یا نامناسب
  • استفاده از تیتر های غیر جذاب
  • استفاده از محتوای کپی و تکراری
  • نوشتن محتوای غیر مرتبط و خسته کننده
  • عدم استفاده از تصاویر و ویدئو در لابلای محتوا
  • بی پاسخ گذاشتن نظرات کاربران و بازخورد ندادن به مخاطب
  • هدف گذاری غیر واقعی و عجولانه برای رسیدن به نتایج سریع
  • عدم فعالیت در شبکه های اجتماعی و یا جاهایی غیر از خود سایت
  • استفاده از روش های قدیمی برای سئو که دیگر کاربردی نیستند
  • استفاده از تکنیک های کلاه سیاه برای سئوی سایت
  • سپردن سایت خود جهت انجام امور سئو به شخص یا شرکت، بدون تحقیق و شناخت

درباره استفاده از تصاویر و ویدئو در بدنه محتوا و تکنیک های کلاه سیاه برای سئوی سایت بیشتر مطالعه کنید.

سفارش سئو بدون تحقیق: موارد بسیار متعددی پیش آمده که شرکتها قرارداد سئو با تضمین صفحه اول گوگل با صاحب سایت منعقد نمودند و برای انجام تعهدات قید شده در قرارداد با استفاده از روشهای سئو کلاه سیاه هر بلایی سر سایت آورده اند فقط بخاطر اینکه در کلمه کلیدی مورد تعهد در کوتاه مدت به جایگاه صفحه اول برسد در حالی که پس از رسیدن به آن جایگاه و گرفتن مبلغ قرارداد، پس از مدتی گوگل سایت شما را شناسایی کرده و سایت شما را مورد جریمه قرار داده و حتی در مواردی به طور کامل از صفحات جستجوی گوگل حذف گردیده است (ایندکس گوگل).

علت های موفق نبودن سایت زیادند که مهم ترین ها را برایتان لیست کردیم، این عوامل واقعا قابل تامل هستند به تک تک آن ها اهمیت بدهید و بطور دقیق با وسواس بسیار بررسی کنید تا متوجه شوید کجای مسیر را اشتباه رفته اید و از تکرارشان بپرهیزید. قطعا هر آیتم بطور مجزا نیازمند توصیف و توضیح زیادی هست که برخی را در مقالات جداگانه در پایدار بلاگ منتشر کرده ایم و در آینده حتما موارد از قلم افتاده را می نویسیم و سعی می کنیم بصورت کامل و شفاف بررسی کنیم.

علت های موفق شدن در طراحی سایت

اگر نظر موافق یا مخالفی دارید حتما با ما در میان بگذارید و در کامنت بیان کنید، از نظرات ارزشمند شما استفاده می کنیم و در صورت نیاز این مقاله را ویرایش می کنیم. به دوستان و همکارانتان را که فکر میکنید به این مطالب نیاز دارند و دانستن این عوامل مهم به کسب و کار آن ها کمک می کند اطلاع دهید و مقاله را با آن ها به اشتراک بپذارید. اشتراک گذاری شما جدا از کمک به آن ها به ما نیز انگیزه فراوان می دهد تا در تولید مطالب و انتشار تجربیات واقعی خودمان بیشتر و پر انرژی تر زمان بپذاریم.

اگر نیاز به وب سایت دارید و در طراحی سایت برای شرکت خود و یا ساخت سایت فروشگاه اینترنتی نیاز به مشاوره دارید کارشناسان ما در شرکت طراحی وبسایت پایدار سامانه آماده شنیدن نیازهایتان هستند تا با ارسال پروپوزال جامعی از روال انجام پروژه شما به همراه لیست کامل امکانات وب سایت شما، بتوانیم در خدمت شما باشیم.

برای اطلاع از تعرفه قیمت طراحی سایت در پایدار سامانه کلیک کنید.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
پایدار سامانه

شرکت پایدار سامانه، نشان‌دهنده رویایی جذاب و پر احساس در دنیای فناوری و خدمات دیجیتال است. ما با آتشی برافروخته از انگیزه و تعهد، تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا برای مشتریان عزیزمان، تجربه‌ای بی‌نظیر از خدمات بی‌مانند را فراهم آوریم. تیم متخصص و پرانرژی ما، همیشه در حال جلب رضایت شما و بهبود پیوسته خدماتمان است. ما اعتقاد داریم که موفقیت ما به واسطه موفقیت شماست و همچنین با تکیه بر مفهوم برد-برد، مسیر مشترکی را با شما طی می‌کنیم. اینجاست که ما نه تنها شرکتی هستیم، بلکه یک خانواده‌ی پایدار و احساسی که در کنار شماست. ما برای پیوستن به مسیر موفقیت شما و ایجاد تفاوت واقعی در دنیای دیجیتال همراه شما هستیم.

نظرات کاربران

حوری بیگم مرتضوی

تشکر از راهنمایی شما… توضیحات شما جامع و مفید میباشد..

۱۳۹۷/۱۱/۲۰

حوری بیگم مرتضوی

تشکر از راهنمایی شما…

۱۳۹۷/۱۱/۲۰

دیدگاه شما

ثبت