خانهوبلاگبرنامه نویسینمونه انبار داده‌ AdventureWorks
نمونه انبار داده‌ AdventureWorks

نمونه انبار داده‌ AdventureWorks

در کتاب آموزشی شرکت مایکروسافت که در حوزه هوش تجاری (Business Intelligence) منتشر شده است یک طراحی فرضی از بانک اطلاعاتی را تشکیل داده است

در کتاب آموزشی شرکت مایکروسافت که در حوزه هوش تجاری (Business Intelligence) منتشر شده است یک طراحی فرضی از بانک اطلاعاتی را تشکیل داده است تا دید مناسبی از مسائل حوزه هوش تجاری به شما بدهد. Adventure Works نام سازمان فرضی ای است که اطلاعات آن سازمان را در یک انبار داده (Data Warehouse) با همان نام گردآوری کرده است و تمامی مثال هایش را بر روی این بانک اطلاعاتی بیان می کند.

در انبار داده AdventureWorks تعدادی جدول و View هایی ایجاد شده است که می توانید شما هم تمرین هایی در این زمینه روی این دیتابیس برای خود انجام دهید، فقط کافیست این بانک اطلاعاتی یا دیتابیس را دانلود و نصب کنید و از امکانات آن بهره ببرید. تنها پیشفرض مورد نیاز آن یک Instance از SQL Server می باشد که باید از قبل نصب کرده باشید تا بتوانید بکاپ دیتابیس مورد نظر را روی سیستم خود Restore کنید و شروع به کار کنید.

این دیتابیس از نسخه 2008 اس کیو ال سرور در دسترس می باشد و بکاپ آن قابل دانلود می باشد و همچنین در نسخه ها 2012، 2014، 2016، 2017 و 2019 نیز منتشر گردیده است که در سایت خود مایکروسافت قابل دانلود می باشد، همچنین از سایت گیت هاب نیز نسخه ای از آن موجود می باشد که می توانید از آن نیز استفاده کنید و مراحل نصب و راه اندازی آن در مخزن رسمی مایکروسافت در GitHub موجود می باشد.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
پایدار سامانه

شرکت پایدار سامانه، نشان‌دهنده رویایی جذاب و پر احساس در دنیای فناوری و خدمات دیجیتال است. ما با آتشی برافروخته از انگیزه و تعهد، تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا برای مشتریان عزیزمان، تجربه‌ای بی‌نظیر از خدمات بی‌مانند را فراهم آوریم. تیم متخصص و پرانرژی ما، همیشه در حال جلب رضایت شما و بهبود پیوسته خدماتمان است. ما اعتقاد داریم که موفقیت ما به واسطه موفقیت شماست و همچنین با تکیه بر مفهوم برد-برد، مسیر مشترکی را با شما طی می‌کنیم. اینجاست که ما نه تنها شرکتی هستیم، بلکه یک خانواده‌ی پایدار و احساسی که در کنار شماست. ما برای پیوستن به مسیر موفقیت شما و ایجاد تفاوت واقعی در دنیای دیجیتال همراه شما هستیم.

دیدگاه شما

ثبت